zaterdag 20 februari 2010

mijn kapstok boom

.
Zo ik heb net al heerlijk ontspannen in ons bubbelbadje gelegen wat het was een drukke maar leuke dag geweest. een enkele weken geleden zag ik in de karwei folder een kapstok in de vorm van een boom. alleen was dat zo'n kale zonder blaadjes en dat vond ik niet zo leuk, wat ik ook minder vond was de prijs. 69 euro vroegen ze maar liefs ervoor,
en ik dacht ik maak hem lekker zelf.
heb een beetje op google zitten zoeken en er kwamen verschillende kapstok bomen tegen alleen niet precies wat ik leuk vond dus ik heb er maar een mix van gemaakt, helaas hoort er ook nog een vogelhuisje aan een tak te hangen maar die is helaas afgebroken tijdens het uitzagen. maar die komt er wel weer aan maar dan dmv een touwtje . de kapstok komt op de babykamer te staan als het allemaal goed blijft gaan dan wil ik as. week de boom in de grondverf zetten welke kleur ik hem in af ga lakken weet ik nog niet. ik moet de kleuren van de kinder kamer nog uit zoeken ik heb wel een idee maar dat kan altijd weer veranderen bij mij. (hihi) we weten inmiddels wat het wordt dus dat is al een makkelijkere keuze om dan een kleur te kiezen. Maar voordat ik daar pas mee bezig hoef te zijn duurt voorlopig helaas nog wel even. Arno en mijn schoonvaders zijn nu al enkele weken bezig de zolder etage op te knappen tot slaapkamers voor de oudste 2. Pfff dat is me toch nog eens een flinke klus. wij wonen in een oude boederij en op die zolder was nog nooit iemand geweest dus we moesten eerst een goede isolerende vloer erin leggen een vaste trap maken dan het dak isoleren dakramen plaatsen en het grootste probleem zorgen dat de zijwandjes en het plafond mooi waterpas erin komen te zitten. Gelukkig is het nu allemaal mooi uitgevult zodat alles er recht in kan komen( plafond) en heb ik gister de heledag met de schuurmachine in de weer geweest maar het resultaat mag er wezen. Gelukkig is het einde in zicht nou dan moeten we dus nog een nieuwe slaapkamerwand plaatsen voor de babykamer en een dakkapel zetten . Ik heb me er maar bij neer gelegd dat waarschijnlijk de babykamer niet klaar zal zijn als t geworen is maar goed dat is ook niet zo erg want het kan nog bij ons op de kamer liggen. Ik heb liever dat we er wat langer over doen en de afwerking pewrfect is dan dat we het afraffelen( daar kan ik helamaal niet tegen dus doen we dat maar niet)
Ik ben gister trouwens nog met rens in heesh geweest om papier te halen voor de geboortekaartjes dus daar kan ik ook nog lekker mee aan de slag.( en dat was helaas niet als enigste aan mijn vingers blijven plakken had weer een volletas )
nou dames ik zal maar met mijn verhaaltje stoppen want anders vallen jullie dadelijk nog in slaap tijdens het lezen ( hihi)
fijn weekend nog allemaal

liefs sandra

21 opmerkingen:

  1. Hee Sandra!
    Wat een mooie creatie zeg! Prachtig zo'n kapstok boom!
    En wat een werk allemaal bij jullie in huis!
    Veel succes nog.
    En ben benieuwd naar je volgende creaties.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kapstok zeg :)
    en ja je kan idd beter iets goed afwerken dan afraffelen om het later nog eens te doen.. alleen maar dubbel werk ;)
    Hoop dat het nu weer een beetje met je gaat en met de kleine in je buik...!
    en dat je het een beetje op kan brengen om het rustig aan te doen ;)

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jhee wat een gave kopstok!
    Ooooh jij bent ok al zo puntje precies hihih klinkt bekent hier in de oren ikke ok. Je hebt groot gelijk, dan maar wat langer in de puinhoop toch! Als het dan eenmaal klaar is heb je echt eer van alle ellende. Spreek uit ervaring, wij hebben pas ook een grote verbouwing achter de rug, manlief dacht met drie maanden klaar te zijn maar het werden er 7,5 pffff.
    Jij ook nog een fijn weekend!

    Lieve groeten, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Sandra,zo hij is geweldig,leuk als je zo handig bent joh.
    Nog een fijn weekend .
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nee hoor vind het wel gezellig om je perikelen te lezen, tjee zeg wat een klus die zolder, maar gelukkig heb je hulp ervoor, en let je op dat jij niet teveel doet, ohh zou bijna je boom vergeten, vind hem super en zo origineel ook, knap hoor dat je dat zelf hebt uitgevogeld

    BeantwoordenVerwijderen
  6. superrr is dienboom, wauw hey wat heb je dat fantastisch mooi gemaakt! Let je wel een beetje op jezelf??? dan maar wat later klaar maar dat jezelf goed blijft onder alles is ook erg belangrijk!! trouwens nog heel erg bedankt voor de super gave kaart die op de mat lag!! lief van je dat je ook mee hebt gedaan met de candy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Sandra,dat is een heel verhaal zeg.
    Je boom heb je prachtig gemaakt,ik kan het je echt niet na doen.
    En dan je verbouwing ,wat een klus meis.
    Maar gelukkig is het helemaal boven en niet in je kamer.
    Je heb gelijk geen haast ,netjes alles goed in één keer.
    Heel veel succes en sterkte.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kapstok heb je gemaakt Sandra!
    Succes met de verbouwing!

    Groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Natuurlijk val ik niet in slaap. Hartstikke leuk om je verhaal te lezen. Ik ken je niet (alleen via het bloggen) maar leef wel met je mee hoor! Mooie boom!!!!
    Goed weekend, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo, wat knap Sandra, dat je die boom zelf gemaakt hebt, niet alleen handig met papier dus.....
    Wat heb je trouwens mooie kaarten gemaakt de afgelopen tijd, heb net even je blog afgescrolled. Super zeg!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Sandra, Ik dacht dat jij het een beetje rustig aan ging doen, haha! Volgens mij bruis je van energie als ik dit zo allemaal lees.
    Je kaptok is super leuk! Enne... veel succes met de zolder! Wordt vast super mooi! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een gave kapstokboom! Ben benieuwd welke kleur hij uiteindelijk gaat worden! Je verhaaltjes zijn juist zo leuk, val ik echt niet bij in slaap hoor! Fijn weekend en doe je een klein beetje rustig aan! Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw!
    Supergaaf je kapstok!
    Knap dat je die zelf gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kapstok is super. Leuk om ook zulke dingen te maken hè. Ik ben ook altijd met van alles bezig. Prettige dag verder, en denk aan jezelf.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is een supergave boom!! Enne... succes met je geboortekaartjes!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuk idee zeg die kapstok erg leuk idd voor op de babykamer. Ben benieuwd hoe alles eruit komt te zien.
    groetjes
    daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een megagave boom meis! vind hem echt super leuk! heb trouwens ook genoten van de ontzettend leuke foto's in jouw sidebar!

    liefs en geniet van deze mooie zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ooooh!
    wat een leuke kapstok!
    en met een grote meerwaarde omdat ie nog zelf gemaakt is ook! top!
    succes met het verdere klussen,
    groetjes annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij bent van alle markten thuis!!
    Wat een leuke kapstok!

    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super gave kapstok en succes met
    de zolderkamers

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt er wel een mooie kapstok van gemaakt, hey en geef toe zoiets is toch veel mooier dan er 1 kopen!!!!
    succes met de kamertjes
    gr simone

    BeantwoordenVerwijderen