woensdag 17 februari 2010

een secret panel card

voor



secret panel


achterkant

ik zag bij peet dit model kaartje en ik vond hem zo leuk om het zelf ook eens te maken.
Peet heeft een filmpje om haar blog staan ook van een ander mooi model kaartje waar ik wel al mee aan de slag ben geweest maar die kan ik nog niet laten zien.
ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden,
Het is heel leuk om te maken en erg makkelijk
Ik ben vandaag trouwens voor de 20 weken echo in het ziekenhuis geweest en wat ze tot nu toe kunnen zien is het gezond qua maagje,niertjes hartje rugje buikje hoofdje etc. ik zal van de week de echo foto inscannen en aan jullie laten zien. het is wel een kleine drukte maker 't was een keer of 4 gedraaid zodat hun ook meer tijd nodig hadden om alles duidelijk in beeld te krijgen,
maar al met al erg fijn om te zien dat alles goed gaat daar in mijn buik.
liefs sandra

18 opmerkingen:

  1. Hi San, ohh fijn dat het allemaal goed gaat met ukkie in de buik, en je kaart is echt mooi zeg xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer erg mooi uit Sandra. Leuk model kaart ook. Didy is helemaal blij van jou reactie's op haar kaartjes, erg lief van je.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gelukkig dat alles goed is met je, en wat een prachtig origineel kaartje in dat lila

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sandra,wat heb je mooie kleuren gebruikt,wordt er helemaal vrolijk van.
    Blij toe dat alles okee is met de kleine drukte maker.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi sandra
    wat een schitterend leuk kaartje;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sandra, wat een goed nieuws over de kleine! Leuk hoor zo'n kleine druktemaker in je buik! Je kaartje ziet er ook weer fantastisch uit! Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooi kaartje ik ben er ook mee bezig want het is leuk om te maken. Wat fijn dat alles goed gaat daar in je buik

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sandra, fijn dat alles goed gaat met de baby (en jou!). Ik vind het een heel leuk kaartje geworden met een grappig stempeltje!
    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart heb je gemaakt, fijn te horen dat alles goed gaat met je kliene druktemaker.

    gr.louise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is weer een prachtig kaartje wat je gemaakt hebt!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje , erg mooi met dit kleurgebruik.

    LIEFS, dURVINA

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Sandra, Fijn te horen dat het goed gaat met je zwangerschap! Rustig aan blijven doen hoor! Je kaartje vind ik helemaal leuk, snap alleen nog niet zo goed hoe hij in elkaar zit?! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je hebt er een pracht kaart van gemaakt, vooral de kleur is helemaal mijn ding..toppie. Enen heerlijk toch zon druktemaker in je buik, kan nog wat worden als die eenmaal geboren is..Liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sandra,
    Ik weet dat jer er al een aantal hebt gehad, maar ik geniet altijd zo van je kaartjes en je verhalen dat je hem van mij nog een keer krijgt deze award!
    Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart heb je gemaakt Sandra!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje Sandra.
    Fijn dat alles goed gaat en dat alles goed was.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dear Sandra

    occasionally I landed on your blog and didn't want to go without writing you a word. I very like the artwork you do and am sure to take a look again from time to time.

    By the way, right now I have a Candy to give away, if you like try your luck; http://creawitch.blogspot.com/2010/02/candy-zum-1-blog-geburtstag.html

    Love from Switzerland
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen