dinsdag 23 februari 2010

een persoonlijke verjaardagsslinger




Ik ben vanmiddag begonnen met het maken van een persoonlijke verjaardagsslinger.
Mijn neefje Noah viert a.s. zondag zijn 2de verjaardag ( hij is een schrikkelkindje) en ik wilde hem iets persoonlijks geven dus ik heb een slinger gemaakt die ze elk jaar met zijn verjaardag neer kunnen hangen.
Ik heb eerst alle rondjes uitgesneden met mijn slice en tot zover ging het goed maar toen de letters uitsnijden. ja had ik een leuk cardstock kleurtje uitgezocht maar toen begon de ellende met het uitsnijden. na een paar pogingen heb ik een ander cardstock vel gepakt en toen ging het goed. Kun je toch zien dat er ontzettend veel kwaliteits verschil in deze producten zijn.
ik heb de rondjes beinkt met blauwe inkt en de letters heb ik zo gelaten zonder te inkten. Heb er verder geen poespas vangemaakt want anders wordt het veelste druk.
Heb het net al weg gebracht , ik was benieuwd na hun reactie . Ze waren er erg blij mee.
Met mijn geboorte kaartjes gaat het goed ik ben goed op weg. alles zit zover in elkaar wat al inelkaar gezet kon worden en al mijn hoekjes zijn geponst ( pfff ik kan geen hoekjes meer zien)
nu ben ik nog aan het wachten op papier en als het goed is krijg ik dat a,s week binnen.\En dan kan ik weer op mijn gemak verder,

fijne avond nog

Liefs sandra

18 opmerkingen:

  1. leuk zeg!! EN WAT EEN WERK!
    ik heb bij mijn meiden ook mijn eigen kaarten gemaakt ( ik wist wel het geslacht) en de reacties waren zo leuk! maar wel een hoop werk!


    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke slinger, Super!

    Groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind de slinger super leuk geworden hoor, het is al die bloed, zweet en tranen wel waard geweest en ik begin steeds nieuwsgieriger te worden naar de geboortekaartjes..liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee die slinger, hij is erg leuk geworden! Ik word toch wel erg benieuwd naar je geboortekaartjes....Wat een werk om ze allemaal zelf te maken!
    Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende slinger
    wat een leuk idee ook
    en wat een werk al die geboorte kaartjes;) maar wel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sandra,wat ben je weer lekker bezig geweest.
    Je neefje boft maar met zo een tante.
    Erg leuk weer.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gemaakt zeg!
    ben wel benieuwd naar de geboorte kaartjes ;)

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk, deze slinger! En ook de foto van je buik is leuk;)
    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk is zo'n slinger hè. Ik heb er voor mijn kleindochter ook een gemaakt.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super gave slinger kan me voorstellen
    \dat ze daar blij mee waren. Ik ben wel reuze benieuwd naar de geboorte kaartjes

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. whow die slinger is super origineel, maar wat een werk heb je met je geboortekaartjes, maar ook wel weer heel origineel en persoonlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Sandra wat een superleuke slinger zeg! en wat een leuk idee. En erg leuk om zoiets te maken . En daar zullen ze nog jaren plezier van hebben.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee zeg en wat origeneel wie heeft nou zijn eigen verjaardagsslinger super.

    gr.louise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een super schattige en originele slinger, ik weet zeker dat Noah hem helemaal te gek gaat vinden!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooi Sandra, daar is Noah vast erg blij mee. Lekker dat je zo opschiet met je kaartjes. Ik vind het knap hoor zo met 3 kleine kindertjes en dan nog zoveel mooie dingen in elkaar zetten, helemaal super.
    Nog bedankt voor je lieve berichtje.

    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke slinger zeg; en wat een werk!
    Leuk dat ze er zo blij mee waren! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooh wat super zo´n persoonlijke slinger!! Ze zullen er wel heel blij mee zijn!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hai Sandra, wat een super leuk idee zeg! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen