zaterdag 5 juni 2010

vaderdag gablebox









pff wat een weertje is het toch hé.
Helaas voor mij te warm, ben gister toen de kindjes lekker buiten in het zwembad lagen met papa, maar rustig aan de tafel wat gaan freubelen. zo blijven deze gableboxjes leuk om te maken , deze heb ik vast voor vaderdag gemaakt, Het papier komt uit een papierblok met nog veel meer mooie designs maar die komen nog wel een keertje voorbij. Ik hou me zo rustig mogelijk want ja vandaag hebben we weer een weekje minder couveuse gewonnen voor ons kindje, Het was wel een pittig weekje om de kids te moeten missen maar nu moet ik zeggen het is wel heel erg vermoeiend nu ze weer thuis zijn. Gister waren ze vrij van school en onverwachts waren ze toch de heledag thuis . ze zouden gister na een pretpark zijn geweest met opa,oma oom en tante maar mijn schoonvader is plotseling op genomen in het ziekenhuis donderdag ochtend omdat uit de onderzoeken waren gebleken dat zijn nieren nog maar voor 1/3 deel functioneren, nu zijn ze hem verder aan het onderzoeken.
Gelukkig kon arno vrij krijgen zodat hij de kindjes kon opvangen.
vanavond mogen rens en niek bij een vriendje en vriendinnetje ( broer en zus ) slapen en gaan ze morgen nog leuke dingen doen. ( ben benieuwd of rens durft te logeren)
verder maak ik dit berichtje niet langer en wens ik jullie alleen nog een heel fijn weekend toe geniet van het weer.
Liefs sandra

29 opmerkingen:

  1. je gablebox is weer ontzettend leuk. rustig an meid!
    beetjes omhoog. en rustig aan jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk zeg.. en wel rustig aan doen! en genieten van het mooie weer ;)

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke box is dit,stoere print.
    Geniet en relax.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige stoere box is dit, en het gaat niet echt van een leien dakje op dit moment bij jullie is wel, hopelijk houd het vlug weer allemaal op, fijn weekend en doe lekker rustig aan en geniet van het mooi weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw vader zal blij zijn met zijn gablebox (is voor mij weer een nieuw woord hoor)
    Hou je nog maar een tijdje rustig, dat zijn kilootjes voor je baby.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. NOU SANDRA WAT EEN PRACHTIGE GABLEBOX HEB JE GEMAAKT ZEG.
    STAAT OOK NOG OP MIJN VERLANGLIJST, MAAR MOET EERST EEN PATROON ERVAN VINDEN....
    MAAR DIE VAN JE IS ERG MOOI.

    GROETJES ARINA

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi doosje. Hou je rustig hé? en succes met je schoonvader!

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sandra, ik lees net je verhaal over de ziekenhuis opname. Doe je wel rustig aan?
    Beter zolang mogelijk doordragen dit kleine mensje! Dat geeft minder startproblemen enzo.
    Iedere week is er idd weer één!
    En tijdens het rusten kun je idd lekker scrappen.....
    Deze Gablebox ziet er prachtig uit! Lijkt me leuk om te doen.....

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi sandra fijn dat je nog lust heb om iets leuks te maken toppie nog even vol houden hoor het kindje moet nog even groeien rustig weekend toegewenst door jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief doosje heb je gemaakt!!
    Sterkte met je schoonvader!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooi doosje en doe wel
    lekker rustig aan hoor

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi sandra
    wat een stoer doosje heb je gemaakt
    dat patroon waar kan je dat vinden
    hou je rustig hé
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Sandra,

    Ha ha, net als voor Christa, is dit ook voor mij een nieuw woord! ;-) Maar hoe het ook mag heten, ik vind hem erg mooi geworden, daar kan een mooi cadeautje in. Het papier is inderdaad super, dus ben benieuwd wat er in de toekomst nog voorbij gaat komen.
    Je hebt het allemaal niet makkelijk, de laatste weken, zeg. Tja... en warm weer is heerlijk, maar voor jou wordt het daar natuurlijk nog wat zwaarder van... Maar inderdaad, je hebt het weer een week gered, dus weer minder tijd in de couveuse voor je kindje en dat is natuurlijk fantastisch!! Ik hoop dat je het nog een beetje redt! Veel succes er mee en hopelijk zo veel mogelijk genieten. Succes ook voor je schoonvader, hopelijk kunnen ze hem goed helpen en hopelijk breken er snel weer alleen maar fijne tijden aan!!

    Veel liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige box heb je gemaakt stoere kleuren,wel rustig aan proberen te doen hoor.

    Gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke gable box,doe je rustig aan.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schitterende gabblebox
    echt super sandra
    succes met je schoonvader en lekker rustig aan doen;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow Sandra, ik lees net dat vorig weekend een heftig weekend was voor jou/ jullie! Ik hoop dat je weer een beetje bijgekomen bent en wat meer energie kunt opbouwen voor over een paar weken, als je wel mag bevallen...
    Je hebt weer prachtige kaarten gemaakt en deze doos vind ik ook super leuk. Een hele mooie verpakking om iets cadeau te geven. Een fijne (rustige) avond gewenst!
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi gemaakt Sandra! Daar zal hij blij mee zijn! Doe het lekker rustig aan.. En veel sterkte met alles.. Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie box! Fijn dat je weer een beetje op adem gekomen bent en ik hoop voor je dat dat zo blijft! Je vroeg op mijn blog naar glad aquarelpapier...ik heb er veel moeite voor gedaan en her en der nagevraagd. Van Terschelling schijnt dit papier dus verkocht te worden, te bestellen bij Miekelotte. Ik wilde het eigenlijk net gaan bestellen toen ik dus die tekenwinkel ontdekte. Daar verkopen ze het voor 4,75, ~dat scheelt de helft~ een heel groot blok. Het is alleen eigen merk (4art), ik weet niet of deze winkel ook bij jou in de buurt zit?
    Sterkte met je laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt een prachtig mooie gablebox gemaakt. Leuk om te doen en het leidt je een beetje af van alle zorgen.
    Heel veel sterkte voor je schoonvader en jij met het rustig aan doen!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hai Sandra, je creatie ziet er weer prachtig uit! Wat dacht je laat ik maar vast een mijn vaderdag kadootje klaar maken, je weet maar nooit wat er weer allemaal gaat gebeuren, hihi! Wel fijn dat het nu weer goed met je gaat, probeer je rust maar lekker tussendoor te pakken. Weer een weekje de goede kant op! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi gedaan zeg, en veel sterkte met alles.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Sandra.
    Je box ziet er erg mooi uit.Fijn dat je nog wat energie hebt om wat te maken.Veel sterkte met alles.Lieve groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een supergave box Sandra, heel erg leuk! Jullie blijven wel aan de gang zeg, nu je schoonvader weer. Doe rustig aan en heel veel sterkte met alles! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige box Sandra,mooi papie zeg.
    Ja voor jou,maar ook voor mij is die veelste warm weer.
    Fijn dat je weer een week gewonnen heb,maar ik geloof zeker dat je de andere kinderen mist.
    heel je gezin lig uit elkaar,maar ja meis probeer het vol te houden.
    Hoe moeilijk het ook is,zal blij zijn als de tyd er is voor je.

    Sterkte met alles.
    Veel liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wow wat een prachtige "gablebox"! wat een leuk idee! Vind um echt stoer.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hoi sandra
    mooie box heb je gemaakt voor vaderdag zeg mooi papier ook :D
    fijn dat je weer een weekje verder bent en ik hoop dat er nog een paar weekjes bijkomen hoor
    veel sterkte met je schoonvader
    liefs desi

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Sandra!

    Ik vind het een erg leuke box voor vaderdag! Het is toch altijd wat lastiger om wat voor een man te maken maar dit kan perfect. Hij is er vast blij mee.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. die box is gaaf!
    staat ook nog op mijn to-do lijstje :D

    en doe het maar rustig aan...
    elke week is er weer eentje extra!

    beterschap voor je schoonvader.

    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen