donderdag 24 juni 2010

Geboorte kaartje van onze Teun







Zo als beloofd het geboorte kaartje wat ik voor Teun heb gemaakt,
ja en dat was gemakkelijk omdat wij al wisten dat het een jongetje zou worden.
Op de voorzijde heb ik een foto geplaatst waar in ik de datum tijd en gewicht heb verwerkt,
Op de foto is teun 3 uurtjes oud.
Verder heb ik net heerlijk gefreubeld want tja helaas is morgen alweer de laatste dag dat de kraamhulp komt, Het is een hele fijne en leuke week geweest en ik wilde haar daarom ook bedanken en vandaar dat ik zojuist iets voor haar heb gemaakt,
Ik laat het van het weekend wel zien want ik weet niet zeker of ze mischien eerder op mijn blog gaat kijken en dat zou ik zonde vinden van de verrassing voor haar,
fijn weekend al vast toegewenst
liefs sandra

30 opmerkingen:

  1. Wat een mooi geboortekaartje en ook heel persoonlijk omdat je het zelf hebt gemaakt.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Sandra,hij is prachtig,mooi met de foto van de kleine schat.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Sandra heel leuk zo met de foto van Teun.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh Sandra, het is echt een geweldig kaartje geworden!! daar mag je trots op zijn!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt zo'n schitterend kaartje gemaakt, echt super! het staat hier op de schouw te pronken! Mijn kadootje voor jullie komt eraan, had even meer tijd nodig! succes met de laatste dag kraamhulp, tja dan moet je het zelf weer allemaal gaan doen, maar volgens mij is dat voor jou helemaal geen probleem, en gaat dat allemaal goed komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje Sandra! En wat een lief mannetje! Heel gaaf zo het kaartje, daar heb je veel werk mee gehad! Ben benieuwd wat je voor moois voor je kraamhulp hebt gemaakt. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauuw Sandra wat een super leuk en mooi kaartje en wat heerlijk dat je alweer hebt gefreubeld

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi geboortekaartje en het krijgt een meerwaarde omdat je hetzelf hebt gemaakt.
    Spijtig dat je kraamhulp haar tijd er al op zit, want die zijn toch goud waard vind ik.
    Liefs
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig is je geboorte kaartje, en ook wel heel origineel zo om het zelf te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je prachtig gedaan zeg! Maar je had er dus wel weer meteen na je bevalling werk aan, knap zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig geboortekaartje is dat geworden.
    En wat een werk zal dat zijn geweest, ik weet niet hoeveel je er ondertussen hebt gemaakt. Maar t lijkt me een flinke klus :D
    En ben benieuwt wat je voor de kraamhulp in petto hebt.
    Wel jammer dat ze nu al weer weg is, tegenwoordig is het maar heel kort. Maar goed, je hebt al wat ervaring ;) Wilt niet zeggen dat het t makkelijk maakt. Dus wat ik ook al op hyves tegen je zei. Doe het vooral rustig aan!!

    Veel liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig geboorte kaartje heb je gemaakt sandra
    lief zo met de foto van teun zeg dikke complimenten !!!
    en geniet nog maar van de laatste kraamdag
    wat is het toch hard gegaan hé
    liefs desi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt Sandra! Nogmaals van harte gefeliciteerd!!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sandra wat mooi!!!Je geboorte kaartje is heel mooi!!Wat fijn dat je een leuke kraamweek hebt gehad!Ik hoop dat je lekker uitgerust bent!
    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super meid! ik wist dat het een flip flap kaart werd. want dat zei je toen ik er een gemaakt had :D goed he.. dat heb ik onthouden ;)
    ik vind het een super lief en schattig kaartje :)

    geniet van je laatste dag kraamhulp!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi kaartje,geniet maar lekker van de laatste dag kraamhulp.En ik wens je alvast een fijn weekend,

    gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw geweldig mooi kaartje en het is ook zo'n mooie foto..superlief
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi
    Wat een super kaartje, echt geweldig en die foto is ook super mooi !
    Je kaartje is in de maak maar het word wel na het weekend
    Vandaag Noa jarig en zelf moet ik werken en een zondag vieren we het dus ff een druk weekend
    Fijn weekend en geniet nog ff van je kraamhulp
    Miranda Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Maar met zo'n mooi ventje kan het natuurlijk niet mislukken.

    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtig kaartje het is ook zo een schatje je boft met vier mannekes jullie zien er zo liefff uit wens je heel veel geluk en liefde toe met je gezinnetje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat is het een mooie geboortekaartje geworden.
    net even weer wat anders, superrrrrrrrrr
    en wat ook een mooie foto van Teun.
    "so cute"

    geniet er maar lekkker van
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldige geboorte kaartjes, Super!
    Die zijn toch wel heel speciaal!

    Groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Sandra,

    Wat een leukje! Helemaal super, dit kaartje! Geweldig dat er al een foto van hem op staat. Mooi gemaakt!
    Hopelijk geniet je lekker van je laatste dag met kraamhulp.

    Zonnige groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. schitterend geboorte kaatrje sandra
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterend kaartje is het geworden zeg.
    Helemaal super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig geboorte kaartje heb je voor Teun gemaakt Sandra.
    Leuke tekst zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Sandra,

    gefeliciteerd met Teun, 4 op een rij is mooi he. Geniet van al deze mooie momenten samen. Je hebt een prachtig kaartje voor hem gemaakt, dat zal vast een leuke herinnering zijn voor later!

    Geniet ervan,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. van harte gefeliciterd met de geboorte van jullie vierde zoon teun weer een wonder geniet er van en wat een mooi kaartje supper lieve groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen