donderdag 17 juni 2010

Make a wish




Wel handig al die ingekleurde afdrukjes, Maar goed dit is de laatste die ik al ingekleurd klaar had liggen, Nu heb ik wel al mijn nieuwe stempeltjes van magnolia gestempeld maar als het me lukt wil ik er zaterdag mee aan de slag want toen vanmiddag de postbode kwam zat er een envelopje van desi bij en ze had me hele leuke stempelsfdrukjes toegestuurd, echt super dank je meis. Tja en ik zou geen sandra heten als ik de verleiding kon weer staan om daar niets mee te doen, dus ik heb 2 afdrukjes al ingekleurd en met 1 was ik aan een kaartje begonnen. Hopelijk vind ik morgen nog een gaatje om te freubelen, ( is toch wel fijn dat ik weer wat langer aan tafel kan zitten) maar goed genoeg gekletst, Ik duik lekker mijn bedje in want zoals sommige al ontdekt hadden was ik vannacht jullie bloggen aan het bezoeken terwijl de nacht echt is om te slapen ( helaas was mijn slaap ver te zoeken)dus ik ga nu maar snel mijn oogjes sluiten en morgen vroeg kom ik jullie werk echt bewonderen want ik hoop de hele nacht door te kunnen slapen.
liefs sandra

34 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Sandra! Heel mooi stempeltje is dit ook.
    Ziet er gewoon weer helemaal toppie uit.
    Ben benieuwd naar je nieuwe aanwinsten.
    Slaap lekker! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje Sandra.
    Ik hoop dat je vannacht wel lekker slaapt.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje en ik hoop
    dat je vannacht wel lekker kan slapen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja stil zitten is niet je sterkste vak geloof ik maar goed zo kunne wij wel genieten van al die leuke creaties van je...liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig ! Echt een plaatje !
    Liefs JOyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sandra,
    ( Ik ben de buurvrouw van Heidy)
    Dus volg je al een behoorlijke tijd.
    Ik zelf ben namelijk weg van jou stijl kaarten maken.
    En ook deze kart is weer geweldig , mooi hoor die kleuren en het papier.

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sandra,wat een schatje,bebenieuwd naar je nieuwe creaties.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje erg mooi papier heb je gebruikt.
    alvast een fijn weekend.
    gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed geslapen vannacht?? Wat een leuk kaartje schattig afdrukje,

    veel succes met de laatste loodjes.

    annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig kaartje !!
    Ik hoop dat je een beetje geslapen hebt vannacht !!

    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh je kaartje is weer prachtig geworden Sandra!!
    Hopelijk heb je vanacht beter geslapen!
    Fijn weekend, Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooi kaartje heb je gemaakt beetje uitgerust ??

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi, wat een prachtig kaartje weer. Mooi papier ook.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw prachtig en wat mooi ingekleurd.
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super kaart vind deze stempel zo mooooi ,groetjes xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi sandra
    je hebt weer een schitterend mooi kaartje gemaakt
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig kaartje..hoop datje beter geslapen hebt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi!!mooi ingekleurd en fijn dat je er al wat mee gedaan heb...beter voor ons he!
    Fijne dag en een goed weekend,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaartje is weer mooi Sandra!
    Hoop dat je goed hebt kunnen slapen..
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Sandra,

    Een prachtig kaartje, ik vind de kleuren heel mooi gekozen.

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een schatje prachtig in die zachte kleurtjes, en hopelijk heb je vannacht wel gewoon geslapen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi kaartje hoor ;)
    en idd snachts moet je slapen hoor hihi en niet bloggen ;)

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart, en wat een schattige stempel!
    Lekker slapen vannacht, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. En lekker geslapen?

    Je kaartje is super.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lieffie,mooi papier en schitterend ingekleurd.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey Sandra!

    Heb je wat beter kunnen slapen? Ik hoop het wel voor je.

    Ik vind je kaartje erg mooi en wat heb je het afdrukje prachtig ingekeurd!

    Veel plezier met het inkleuren van je nieuwe afdrukjes!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Sandra,wat een schatje doeiiiiiiiiig tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi Sandra!

    Oeh, wat is hij weer leuk geworden! En mooie blogachtergrond heb je ook, toch niet vannacht weer nieuw in elkaar geknutseld, he? Hi hi!! Heerlijk hoe enthousiast je kunt worden van leuke nieuw afdrukjes, toch?! Super! hopelijk krijg je snel weer een fijne freubelkans! Deze is in elk geval weer heel erg mooi geworden, deze stempel vind ik erg leuk!! Super gemaakt!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een lief kaartje weer zeg!
    Succes met freubelen, kan zo lekker ontspannend zijn. groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schitterend kaartje Sandra,zo lief deze stempel,prachtig ingekleurd,je papier is ook super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lief kaartje, mooie zachte kleuren! Ik hoop dat je beter hebt geslapen... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. prachtige kaart heb je weer gemaakt sandra :D
    ik wilde dus op deze kaart reageren en zag ineens dat je al moeder was geworden van je mooie zoontje teun ik ben nog van slag hahaha
    ene graag gedaan hoor voor die afdrukjes ik ben benieuwd wat voor moois je daarvan gemaakt heb maar dat zal wel even moeten wachten
    geniet van je mooie gezinnetje meid
    liefs desi

    BeantwoordenVerwijderen