woensdag 2 juni 2010

kaartje zonder stempelafdrukje






Vorige week was ik aan dit kaartje begonnen maar door alle toestanden van afgelopen weekend en week heb ik hem niet verder afgemaakt, Nu ben ik vanmorgen met mijn stukjes papier die ik al klaar had liggen met nog wat andere scrapspulletjes op een dienblad boven in bed dit kaartje af gaan maken. Tja is wel niet helemaal een handige plek om een kaartje te maken maar ik kon me echt niet langer bedwingen om niets te doen en ik heb me netjes aan de regels gehouden van Bedrust toch.( hihi)
Het papier had ik nog over van de juffenkaartjes en gable boxjes en zo zie je maar weer wie wat bewaard heeft wat.
verder hou ik me nu erg rustig en dat is wel heel moeilijk want de kindjes zijn vanaf zaterdag niet meer thuis geweest en dan breekt mijn hart toch wel hoor, Als het goed is komen ze vanavond wel lekker thuis slapen en kan ik weer even van hun lieve gezichtjes genieten. vrijdag gaan ze een dagje met hun oom en tante en opa en oma na movie park duitsland dus dat is voor hun een hele leuke vooruitzicht om toch even deze vervelende periode te kunnen vergeten,
bedankt voor jullie lieve reacties en steun dat doet me heel erg goed,
ik wens jullie allemaal prachtige zonnige dagen toe geniet er lekker van
o voor ik het vergeet ik wil met deze kaart mee doen met de nieuwe challenge van yvonne
liefs sandra

28 opmerkingen:

  1. wat ontzettend prachtig geworden ! Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan hé, ik vind het en erg leuk kaartje geworden hoor, en ik me voorstellen dat je je kindjes mist valt allemaal niet mee, gelukkig dat vanavond weer even lekker kunt knuffelen.

    Sterkte verder en geniet vanavond van je kindjes.

    Liefs Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Sandra,

    Ik vind hem erg mooi geworden!! Doe je hiermee ook mee aan de challenge van Yvonne? Mooie sfeer in het kaartje en superleuk papier. Knap, hoor, om dat zo op je bed in elkaar te knutselen!! Zeker, je houdt je nu aan je bedrust, telt helemaal, hoor!! Veel plezier met genieten van de lieve gezichten van je kids vanavond!

    Zonnige groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig en stijlvol kaartje is dit, en hihi freubelen in bed, lijkt me niet echt makkelijk, en geniet van je kids vanavond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sandra.
    Heerlijk voor je dat je vanavond je kids weer lekker kan knuffelen.Je kaartje is erg mooi!Wat een super papier heb je gebruikt.groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jajaja, je kunt je dus toch niet bedwingen..hihi. Maar ja je houdt je wel aan je bedrust!!
    Je kaartje is prachtig geworden!
    Liefs nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kon het niet laten he?? Maar goed, ik snap je wel hoor, je ligt maar zo te liggen. En ongetwijfeld heb je wel een boek of 2 gelezen (dus dat ben je ook zat) en dan trekken die kaartjes weer he.
    Maar geef je kids vanavond maar weer lekker een knuffel! Geniet van je gezin!
    En hou je rustig! groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart heb je gemaakt sandra
    en dat in bed :O:O:O noemen ze geloof ik verslaafd hahaha
    maar toch wel lekker dat je wat kan doen hé ;);)
    geniet vanavond lekker van de kindjes die zullen je ook erg missen
    ik hoop dat je het nog even kan volhouden meid
    sterkte
    dikke knuf desi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He Sandra,
    Goed om toch een berichtje van je te lezen. Pas op jezelf en op je bagage! Het kaartje is super!
    Groeten Miranda (www.laulijn.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sandra,

    wat is het weer een mooie kaartje gemaakt!
    rust lekker goed uit, en ja je hebt je wel aan de letterlijke woord bedrust gehouden haha.

    Rust goed uit, geniet ervan dat ze vanavond weer thuis zijn. Sterkte nog even meid.

    Gr Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schtteend kaartje sandra
    erg leuk gedaan
    en rust maar lekker uit; straks als de kleine er is dan is he hem allemaal waard geweest;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Sandra, hihi, kon je het niet laten!! Nou vooruit vanuit bed scrappen zal wel niet zo veel kwaad kunnen...Je kaartje ziet er prachtig uit, succes met de challenge! Probeer nog maar even te genieten van de rust om je heen al zal je je kindjes uiteraard best missen maar het wordt straks denk ik druk genoeg! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sandra,hij is erg mooi geworden,en gelukkig hou je je een beetje rustig en ga vanavond lekker van de jongens genieten.
    Dikke Knuffel Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi ook zonder stempel,vind je papier prachtig.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Sandra,mooi papier.
    Gelukkig dat je nu luisterd meis het valt niet mee,dat weet ik,maar al die weken in het ziekenhuis liggen,dat is helemaal niks.
    Dus meis hou je rust,over een paar weken heb je dan een lief klein wondertje in je armen.
    En de kinderen daar word goed voor gezorgd,ik weet wat je voelt het gemis van die lieve snuitjes.
    Gelukkig zie je ze vanavond weer.
    Vol houden hoor.

    Dikke knuffel Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Sandra,

    Das wel nieuwe zeg, een kaartje maken in bed.
    Denk eerlijk gezegd niet dat ik het ga uit proberen, maar je weet nooit he, het houdt je wel bezig anders lig je daar ook maar.
    Je kaartje is leuk geworden, zo zie je maar dat je niet altijd een stempel nodig hebt.

    Greetzz Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heeej meid!!

    Wat een mooi kaartje zeg! Daar ga je het ver mee schoppen met de challenge!
    Enne...geloof goed dat je je kinders mist. Wat zal dat heerlijk zijn om ze weer even te zien. Maar goed, je weet waar je het voor doet, om straks voor schattige snoetjes te kunnen knuffelen. Hoe voel je je verder naar omstandigheden?

    Met mij gaat het wel goed, lief dat je er naar vraagt. Dat ene waar ik aan zou beginnen dat is iets langer uitgesteld omdat er een wachtlijst voor staat. Maar nu het mooi weer is voel ik me ook veel beter dus dat scheelt wel. Wat het zonnetje al niet met je kan doen.

    Enne...voor jou is het dus heerlijk aftellen! Spannend hoor.

    Tot snel meid, ik zal wat vaker komen neuzen bij je. Al krijg ik van af morgen een babytje op bezoek (ga nog niet vertellen wat voor een baby) dus krijg het nog wat druk. Maar ik laat wel snel fotos op mn blog zien. Spannend spannend!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje zeg..en knap zo vanuit bed gemaakt.
    De kleurencombinatie is heel mooi.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel mooi kaartje,hoeft ook niet altijd een afdrukje op,en ook nog op bed gemaakt..super en leuk dat de kinderen vannacht weer thuis slapen.
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jeetje Sandra, je houdt de spanning er wel in zeg... Geloof niet dat we je moeten vertellen wat je wel en niet moet doen... Sterkte!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een schitterende kaart zeg, en dat zo in je bed gemaakt!! Ik snap dat je hart dan breekt als je ze zo even niet ziet, maar je moet maar denken dadelijk heb je er heerlijk 4 om voor te zorgen!! Nog even volhouden en dan kun je lekker genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jeetje wat een narigheid heb je allemaal achter de rug zeg.Ik las het nu pas.druk druk druk
    Gelukkig dat alles nu weer rustig is.
    Hou je nou maar aan je dokters voorschrift,je kan nog lang genoeg freubelen.
    Maar zo even op bed moet kunnen toch,niet dan?haha
    Vind je kaartje zonder afdrukje toch wel erg leuk geworden.

    x Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super mooi kaartje en ik kan me voorstellen dat het kriebeld om wat te gaan knutselen als je maar goed aan jezelf denkt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk kaartje!
    Je hebt een heftige periode achter de rug zeg!
    Maar zo lang je in bed blijft is het goed toch, ook al ben je lekker aan het knutselen, afleiding is ook gezond :-)

    Groetjes Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Knap hoor een kaartje zonder stempel ik blijf dat moeilijk vinden,geniet lekker van je kinderen en laat je maar lekker verwennen.

    gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Knutselen in bed, ik zie het al helemaal voor me :) Het is een mooi kaartje geworden. Enne...rustig aan hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. OHHHHH Sandra wat een plaatje is je kaartje erg mooi.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen