zaterdag 12 juni 2010

nog een mannenkaart





Ik heb afgelopen week vanuit mijn bed heerlijk verschillende afdrukjes is zitten kleuren met mijn copics, deze is van sarah kay,
Het is een vrij simpel kaartje maar er blijven altijd mensen bij die dat toch mooier vinden.
Op de label kun je nog je berichtje schrijven.
Ik heb vanmorgen heerlijk kunnen freubelen na een heerlijke nacht. Kan alleen nog niet mijn ander kaartje laten zien want die ligt nog te drogen.
Rens en niek mochten gistermiddag vanuit school na opa toe om mee te helpen met wat klusjes en tja lekker aardappeltjes daar eten met een lekker stukje vlees sloegen ze niet af en als klap op de vuurpijl had oma ook nog gevraagd of ze wilde blijven slapen en daar zeiden ze al helemaal geen nee op. Gelukkig voelde stan zijn eigen weer wat beter en heeft hij vannacht ook heerlijk geslapen tot half 10 vanmorgen.
Gelukkig zijn we er achter gekomen dat onze stan niet tegen joghurt kan. Ik dacht het al maar nu is het bevestigd ( wij eten nooit geen joghurt omdat niek koemelk allergie heeft gehad tot zijn vierde jaar)Maar stan heeft van de week van oma een joghurt toetje op en s nachts was hij zo ziek en gelijk ecceem en zijn billen kapot,
Nu zijn die andere zieke nachten ook te begrijpen, Want dat was telkens als hij daar had geeten.
Gelukkig weten we nu de oorzaak en hopelijk laat oma die toetjes niet meer in stan zijn mondje toe..
fijn weekend allemaal
groetjes sandra

22 opmerkingen:

  1. Fijn dat je lekker heb geslapen,dat scheelt al de helft met hoe je je voelt....(mijn dochter was vanochtend om half 4 klaar...ik weet hoe t voelt)En fijn dat je weet waar stan zich rot door voelt,kan je er rekening mee houden!En uit logeren is soms zo lekker he voor pa en ma.Geniet even van de rust,en geniet nog even van je zwangerschap...is dit je laatste..??ik heb enorme bewondering voor je,ik vind het met 2 soms al zwaar!!
    Fijn weekend...wat een verhaal...groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi sandra
    nou ik heb heel veel bewondering voor je hoor
    3 kids zwanger en dan nog zo veel tijd om mooie dingen te maken plus dat je nog verhaaltjes schrijft op je blog
    waar haal je de energie en de inspiratie van daan toppie hoor
    lieve groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk kaartje weer!
    Heb net je theekopje uitgeprint en ik denk dat ik daar wat voor de juffen mee ga doen. Ga vanavond hier maar eens aan beginnen! Ga nu nog ff genieten van het mooie weer!
    Meid, hou je taai. Je hebt alweer een week gewonnen!!! groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje!
    Sterkte met alles hoor, fijn dat je nou weet waar Stan slecht op reageert, het is altijd een heel uitzoekwerk weet ik uit ervaring.

    Groetjes Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk Sandra dat je goed heb geslapen daar knap je weer van op.
    Je kaartje is prachtig, simpel kan ook heel mooie zijn.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig en lekker stoer is je kaartje, en gelukkig dat je nu de oorzaak weet van de slapeloze nachten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart weer!
    En fijn dat jullie nu weten waar Stan ziek van wordt!
    Fijn weekend!
    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ee suoper mooi kartje en wat fijn
    dat jullie nu weten waarom Stan steeds
    ziek werd

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi kaartje heb je gemaakt, en fijn dat het wat duidelijker is bij stan, jij kalm aan he meid ,de laatste loodjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi sandra,lekker hoor dat je zo lekker door kan gaan.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Sandra,leuke stempel.
    Gelukkig dat je nu weet waarom hij ziek was.
    Niet meer geven.
    Leuk dat die 2 jongens bij opa en oma zijn.
    En jij ga heerlijk aftellen.

    Liefs sterkte Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een stoere mooie kaart. Heerlijk dat je nog zo kunt freubelen. Fijn dat je weet waar de allergie van is. Ik herken het van mijn dochter was ook tijden 's nachts in de weer. Bleek uiteindelijk ook koemelk allergie te zijn. Gelukkig is ze er nu overheen gegroeid.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sandra, ik heb van de week wel telkens even bij je gekeken, maar had geen tijd om te reageren. Ik vind je 'kaartjes-vanuit-bed' echt SUPER! Ik bedoel, zo simpel is dat volgens mij niet, vanuit bed. Je moet van tevoren goed nadenken wat je wilt gebruiken, dat zou voor mij lastig zijn :))
    Rustig aan he, ik heb al twee kaarten voor je liggen, 1 jongens en een meidenkaart, been heel benieuwd... :))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij blijft doorgaan he! Hij is weer heel mooi geworden, ik hou wel van die bruine kaartjes en dat afdrukje is een schatje. Tsjonge, allergisch voor joghurt, nou gelukkig weten jullie het nu, scheelt weer een heleboel gebroken nachtjes! Nou, sterkte met de laatste loodjes he!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nou sandra ondanks alles krijg je het toch voor elkaar om weer een leuke kaart te maken..
    super meid.

    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai Sandra, je kaartje ziet er weer super uit! Prachtig gekleurd ook! Dat jij dat zo vanuit bed kan!? Fijn dat het weer beter gaat met stan! Geniet van je zondag! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Sandra,

    Wat fijn dat je daar dan achter gekomen bent, zal toch altijd wel puzzelen zijn en nu is er makkelijk wat aan te doen! Helaas geen yoghurt meer voor hem, maar dat is minder erg dan ziek zijn!
    Leuke kaart! Ik ben er ook een die meestal meer van rustig houd, dus ik vind hem super! Het afdrukje is heel lief, super die grote hoed zo! Wat leuk dat je toch vanuit bed nog zo veel mooie projecten voor elkaar krijgt! Goed, zeg!
    Hier gaat het wel oké, Pim wordt wel een beetje moe van het hangen en z'n enkel werkt ook nog niet zo goed mee, gaat zelfs na 2,5 week steeds weer echt zeer doen als hij hem langere tijd naar beneden houdt, dus werken zit er ook begin volgende week voor hem nog niet in, vrees ik. Gelukkig kan hij vanuit huis ook veel doen voor het werk, maar dat hangen thuis word je niet vrolijker van... Dus ik doe steeds maar mijn best een vrolijke glimlach tevoorschijn te toveren en hem een beetje aan het lachen te maken! Ha ha!!!
    Fijne zonda, Sandra!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een rustig, maar stoer kaartje is het geworden! Ziet er weer geweldig uit. Fijne zondag nog..
    Liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart ook met de bruine tinten,echt mannenkaartje.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super leuke kaart hoor , simpele kaarten kunnen ook mooi zijn, jeetje arm ventje nu weet je het ,rustig aan meis xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig kaartje, mooi zo die bruin tinten.
    Ach arm kereltje, ik weet er alles van want onze kleinzoon heeft het ook, echt zielg hé


    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen