vrijdag 11 juni 2010

een verjaardags kaartje




Hoi Allemaal,
Wil jullie eerst complimenteren met jullie mooie kaartjes en creaties van de laatste dagen. Ben even snel langs gevlogen op jullie blog maar even geen reactie afgelegd, Hopelijk nemen jullie het me niet kwalijk,
volgende week word arno zijn oom 60 jaar en ik heb dit kaartje voor hem gemaakt. Blijft lastig een mannenkaart maar ik hem toch aan de voorzijde 3 pareltjes geplakt om het net iets meer te geven. in de binnenzijde kun je de label weg stoppen waarop ik onze felicitaties ga schrijven. Op de voorkant van de label heb ik een vlinderstempel gebruikt,
Verder heb ik pas bij peter zijn lo gezien dat hij glasvezeltape had gebruikt en ja die hadden we nog in de schuur liggen. Arno heeft het voor me klaar gelegd en ik heb het aan de voorzijde als aan de binnenzijde van het kaartje gebruikt,
Ben ook begonnen aan het verjaardags kaartje van christa die 24 juni jarig is. Dus meis nog ff wachten maar ik zorg dat hij optijd klaar is voor op de bus te doen.
Verder hebben we gister goed nieuws bij de zwemles van rens gekregen. Rens mag a.s dinsdag al oefenen met kleren aan ( lange broek , shirt langemouwen , waterschoenen en een regenjas) en als hij dat goed doet mag hij 24 juni of 3 juli al op. Wat ben je dan toch trots als moeder hé . En tja de zwemlessen van onze niek lopen lekker gaotisch. Niek vind het allemaal heel leuk maar die oren luisteren ook echt niet na de juf. Ze moet er zelf om lachen als hij weer doet waar hij zelf zin in heeft ( hij is heel snel afgeleid) maar goed hij heeft er schik in en dat is ook al heel wat. Waarschijnlijk doet hij er wel langer over als rens maar tja elk kind is toch anders.
met mij gaat het redelijk goed. Gelukkig nu al 4 dagen geen gerommel in mijn buik , veel in bed gelegen om bij te tanken en tja de tabletjes heb ik de hele week niet meer nodig gehad. Helaas vannacht op gezeten met stan ( was klaar wakker) heb hem kwart over 6 vanmorgen in bed gelegd dus hopelijk slaapt hij nog ff , zodat ik nu ook nog ff mijn ogen kan sluiten.
ik wens iedereen een heel fijn weekend toe.

liefs sandra

27 opmerkingen:

  1. Hi Sandra,

    Leuk gemaakt!! Mooie stempel op het label aan de binnenkant, super!! Fijn dat het even weer rustig is met jou, hopelijk blijft dat nog even zo. Wat fijn dat het goed gaat met de zwemlessen, kan me voorstellen dat je trots bent!! En fijn dat ze zich straks te water goed kunnen redden! Ook een prettig idee.
    Fijne dag vandaag, Sandra!!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje zeg

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig hoor en hij is toch lekker stoer, ook voor jullie een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sandra,fijn om te zien dat het wat rustiger in je buikje is en dat je goed rust,fijn dat het zo lekker met de knullen gaat.
    Je kaart is weer schitterend geworden.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel leuk geworden zeg. Ik heb ook altijd moeite met mannenkaarten. Jongens dat gaat nog wel, maar een echte mannenkaart, daar heb je toch bijna geen leuke stempels voor (tenminste om in te kleuren). Tja, en die zwemlessen die weten wat he! Ik dacht het slim aan de pakken deze keer en mijn twee meiden (die 14 maanden schelen in leeftijd) heb ik samen op zwemles gedaan. Nu hoef ik maar een keer te rijden voor twee kids. Ze gaan als een speer, ze zitten nu in het diepe en durven gelukkig ook al door het "gat" te zwemmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart heb je gemaakt sandra :D
    en wat goed dat rens al mag oefenen voor zijn C diploma zeg :D daar kan je zeker trots op wezen :D
    en heerlijk zeg dat je al 4 dagen geen gerommel in je buik heb gehad alleen jammer van vannacht met stan niet lekker ging
    fijn weekend meid
    liefs desi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sandra,fijn dat het gerommel even over is ,duimen dat t nog even zo blijft!Mooi kaartje heb je gemaakt!!Ik vind het leuk dat je ook de binnenkant mooi gemaakt heb!
    Fijn weekend en doe rustig aan!
    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super toppie Sandra! Heel stoer.
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi sandra je heb ondanks al de drukte rondom je en je verplichte rust voor het mensje in je buik een leuke kaart gemaakt en wat spannend gekleed zwemmen van rens ja dat gaat gewoon door dag lieve groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje heb je weer gemaakt Sandra.
    Fijn dat alles nu goed gaat maar hou je rustig hé.
    Ik weet wel is makkelijker gezegd dan gedaan.
    Veel sterkte en fijn dat je af en toe nog een poosje aan de hobby kan.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie kaart heb je gemaakt, en neem je rust hoor meiss xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een ontzettend leuk kaartje zeg!! Mijn complimenten! Ben blij om te lezen dat alles weer rustig is bij je. idd maar veel rust nemen!!! Je hebt toch weer bijna een week gewonnen nu he?!
    Fijn weekend verder! Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig stoer kaartje,vette stempel.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi sandra
    Wat fijn dat het (nog) even rustig is, hopen dat jij ook een beetje rust nog krijgt!
    Wat een mooie kaart is het geworden, en leuk idee dat glasvezeltape!
    Geniet van je weekend,
    Groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gelukkig te horen dat het goed met je gaat. Ook fijn van het zwemmen van rens. Je kaart is prachtig geworden. De stempel vind ik ook erg leuk! Mooi ingekleurd!
    Gr Astridoetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart Sandra.
    Super van je jongens,wat zal je trots op je jongens.
    Wat gaat de tijd toch snel vind je niet.
    Voor dat je het weet komen ze met een meisje thuis,dus meis geniet van deze momenten.
    Fijn dat het rustig blijf in je buik,hoop dat je kinderen lekker slapen vanacht,dan kan jij ook heerlijk rusten.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijn dat het even wat rustiger in je buik is. Ondanks alles heb je toch weer een geweldige kaart gemaakt! Een mannenkaart is inderdaad lastig maar hij is echt heel gaaf geworden. Hij heeft wat stoers.

    Fijn weekend!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. schitterend kaartje sandra
    erg leuk gedaan
    en wta knap dta rens straks al vor c mag echt super
    en de diploma van niek komt ook wel;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super lief kaartje.
    Kaartjes voor mannen zijn inderdaad moeilijker om te maken.
    Maar deze is super goed gelukt.
    Gelukkig gaat het met jou ook weer een beetje beter.
    Maar rustig aan hoor meis.
    Al zal het vast niet altijd mee vallen.
    Sterkte met alles.

    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. pfh. elke keer als ik je verhaaltjes lees. moet ik altijd denken.. respect voor jou! echt hoor. jou leventjeis altijd zo druk.
    nou blij dat het wel rustig is in je buik.
    geniet van het weekend. en je kaart is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sandra, Wat een leuk kaartje zeg! Heel leuk stempeltje van die gieter (ik heb 'm ook!)
    En ja, wat kun je dan trots op ze zijn he? Onze oudste zit nu bijna in niveau 3 (al aan het oefenen in het diepe) en als ik haar dan zo zie, dat kleine koppie in dat grote zwembad.
    Fijn dat het weer wat rustiger is geworden, kun je even weer bijtanken maar dan moeten ze s'nachts natuurlijk wel gewoon lekker gaan slapen allemaal! Succes en ook een fijn weekend.
    Groejtes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk om te lezen van je jongens. Doe maar lekker rustig aan.

    Gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja, zelf vind ik het ook lastig om mannen kaarten te maken.Deze is erg mooi geworden!Leuk met dat label aan de binnenkant.groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk kaartje! Succes met de laatste loodjes!

    Groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  25. top kaartje en ja is moeilijk mannen kaart zet af toe mannen kaart op me blog dus neuzen maar gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super kaartje !!
    Fijn te horen dat het rustig in je buik is,
    En wat goed van de zwemlessen.... ja, dan ben je trots !
    Fijn weekend
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. leuk sandra
    mooie kleurtjes ook
    hou je lekker rustig
    trots moedertje
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen