dinsdag 8 juni 2010

label kaart


vanuit mijn luie positie toch weer een kaartje .
Ik kan het toch niet laten om op de momenten dat ik me beter voel lekker de ontspanning te zoeken in het freubelen, Heel lang kan ik ook niet zitten vandaar dat het een simpel kaartje is geworden , een totaal andere stijl als normaal maar goed ik ben lekker ff mijn gedachten aan het loslaten en dat doet me toch heel erg goed. voor op de label wil ik een tekst stempelen en om de achter zijde van de label kun je je groet of wens schrijven. Verder heb ik met een swirlstempel (clearstempel) in de hoeken gestempeld met zilvere inkt, helaas niet duidelijk te zien op de foto.
Dat was over mij kaartje, nou met mij tja wat zal ik zeggen mijn hoofd houd het nog vol, maar mijn lijf geeft echt aan dat ik mijn grens heb berijkt ondanks mijn vele bedrust kan mijn lichaam niet voldoende bijtanken, heb over de dag en nacht gezien echt nog heel veel last van (voor) weeen, zo erg dat het gemiddels per dag een uurtje of 6 achter een stuk om de 7/8 min komt. Overdag is het nog om te hebben maar de nachten breken me helemaal op, Heb gelukkig gister van de verloskundige voor enkele nachten een slaaptabletje gekregen om toch maar wat bij te slapen. En ik moet zeggen vannacht is het heel goed gegaan, hopelijk gaat het de rest van de week beter maar we wachten wel af. het is nu gelukkig echt aftellen (morgen is de 36 weken behaald), en als het goed is willen ze me niet langer pijn laten lijden dus hooguit 3 weekjes nog en anders gaan ze ingrijpen.
ik wens jullie allemaal een fijne week toe en heel erg bedankt voor al jullie lieve berichtjes ook die ik via de mail en via hyves heb ontvangen.
liefs sandra

30 opmerkingen:

  1. Je hebt er toch een mooi geheel van gemaakt..en het valt ook niet mee om helemaal niets te doen,gelukkig dat je vannacht lekker hebt geslapen,wens je nog veel sterkte voor de komende weken.
    Liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt heel erg mooi papier gebruikt voor je kaartje geniet maar van de ook al zijn het korte momenten dat je kunt knutselen,veel sterkte met de laatste loodjes je heb toch al mooi de 36 weken gehaald.
    Gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja niet slapen breekt je echt op een gegeven moment op, is wel belangrijk dat je dat goed doet! Nog even volhouden hoor, het aftellen is begonnen! Super mooi kaartje heb je gemaakt!!
    Succes meis, enn we horen het wel weer verder!!

    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    is een leuke kaart geworden, een keer iets totaal anders erg mooi. Succes met alles, nog even volhouden!

    *Gr Samantha..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een origineel en stijlvol kaartje, prachtig hoor, en gelukkig dat je nu wat kunt slapen, de laatste loodjes dus houd de moed er in, succes ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig ben je al bij de 36 weken, en het toppertje daarbinnen is al lekker verder gegroeit! Die is gewoon heel erg nieuwsgierig naar de rest van je gezellige gezin, en wil er lekker bijhoren!
    Maar wat een leuke kaart, mooi met de swirls!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. simpel kan ook mooi zijn.. dat zie je wel met jou kaart.
    blij om te horen dat je wat beter hebt kunnen slapen.
    hopen dat alles nu een beetje voorspoedig gaat met jou.
    nou meis aftellen de dagen... en dan kan jij je verheugen op de kleine.
    doe het rustig aan daar...

    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sandra,

    Oefff, dat klinkt wel erg pittig voor je zo!! Fijn dat het je af en toe nog wel lukt je op een kaartje uit te leven om even je gedachten te verzetten!! Veel succes, meis, hopelijk hoef je niet zo lang meer op deze manier vol te houden. Niet slapen is echt slopend, dus fijn dat je toch een pilletje mocht nemen om een beetje energie bij te tanken! Je doet het voor iets moois, dus veel sterkte nog!!!
    Je kaartje is erg mooi! Die zilveren swirl vind ik heel mooi, leuke kleurtjes en papiertjes!! Top!
    Fijne dag vandaag, Sandra, zet hem op!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje is het en heus niet simpel
    hoor, Ik il je nog heel veel sterkte wensen voor
    de komende tijd en ja de laatste loodsjes wegen toch het zwaarst

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Sandra heel mooi papier en die zilveren swirl is ook prachtig.
    Veel sterkte nog even volhouden je weet waar je het voor doet.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje hoor, en wat vervelend zeg dat je lijf het af laten weten.. nou maar hopen dat je er snel van verlost bent! en de kleine hummel lekker in je armen kan leggen!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterende label kaart heb je gemaakt sandra :D prachtige kleurtjes
    veel sterkte voor de laatste loodjes meid ik hoop dat je toch nog een beetje kan genieten
    liefs desi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach wat naar dat t niet zo lekker verloopt allemaal!Gelukkig dat je even afleiding had met het maken van deze kaart!Rust lekker uit,als het gaat,zal moeilijk zijn met 3 kids....Sterkte!!
    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart gemaakt hoor! Wat vervelend voor je dat je je niet lekker voelt. Zet 'm op meid, nog even volhouden!
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Sandra, ik hou van dit stijltje! Ik hoop dat je afleiding kunt blijven vinden in het freubelen want het valt niet mee allemaal zo te lezen! Hou je taai! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha meid,
    hoe ist met je? Heb je nog een beetje makkelijke maaltijden in huis?? ;-)
    Ik snap echt helemaal wat je bedoelt, je weet wat ik heb meegemaakt toen, klinkt me wel erg bekend allemaal in de oren. Hoop dat de doktoren snel wat doen, want je wordt er zo moe van!
    Meid, hou je taai!!! Hoe ist verder met de familie?? Nog zorgen? Al iets bekend?
    Hoop dat je nog ff de rust krijgt, die je nodig hebt! Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kaartje Sandra, heel stijlvol.
    Gelukkig dat je nu beetje goed heb geslapen dan kun je alles een beetje beter aan, nog even volhouden klinkt wel afgezaagd maar ik leef echt met je mee.

    Lieve groetjes,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sandra,je kaartje is toch mooi geworden,ik hoop voor je dat je nu zeker wat betere nachten krijg,hou je rustig.
    Groetjes heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig vind ik je kaart geworden. Heerlijk eventjes zitten freubelen he. Het aftellen is begonnen sterkte nog de komende dagen(weekjes).
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. 3 weken lijken me best lang met weeën maar nog even volhouden! Achteraf zal je alles de moeite waard vinden!

    En je kaartje is, ondanks dat hij simpel is geworden wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart geworden, San! Ik hou van simpel ;-) Nog even volhouden meid, je krijgt er zoiets moois voor terug....sterkte!!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaartje Sandra,mooi papier.
    Ach meis voor jou is het zeker de laatste loodjes.
    Nog 3 weken,voor een ander is het zo om.
    Maar net zo als jij,dan duurt het lang.
    Heel veel sterkte meis.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk je label kaartje zeg! En pffffffffff zo lang om de 7 minuten weeen! Dat is toch niet nog eens 3 weken vol te houden? Ik wens je heel veel sterkte met de laatste loodjes en als je straks eenmaal weer zo'n kleine hummel in je armen hebt........Fijne avond. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Blijven aftellen en hopelijk heb je snel je kleine in je handen :) Succes met de laatste loodjes...wegen altijd het zwaarste zoals ik "vele" hoor! En wat een leuk label heb je gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. heey sandra
    wat een schitterend kaatrej zeg erg leuk gedaan
    succes met de laaste loodjes;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Sandra,

    Kan me voorstellen dat het erg zwaar voor je is, hopelijk heb je wat aan de slaappilletjes.
    Je kaartje is erg moooi geworden hoor, leuk effect met die label.
    Sterkte met de laatste loodjes en ik hoop voor jou dat die drie weken heel snel gaan.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hoi dandra
    mooi kaartje is het geworden hoor
    ff volhouden nog
    heel veel sterkte
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hi San, ohhh meid ik kan me voostellen dat het zwaar wordt, heel veel liefs en sterkte, en je label kaart is prachtigggg xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Inderdaad een totaal andere creatie, ikzelf ben toch meer van de ingekleurde stempels, maar dat mag toch? Ik wordt onderhand wel heel nieuwsgierig hoor naar "jullie nieuwe creatie" haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Sandra, rot voor je dat je je nu zo voelt. Het zijn zware tijden als ik het zo lees, pffff. Maar petje af dat je dan nog zo'n mooi kaartje in elkaar kunt zetten. Ik vind hem echt prachtig geworden.
    Heel veel succes met de laatste loodjes
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen