maandag 14 juni 2010

just because

Hoi allemaal,
Gisterochtend lekker aan de freubel geweest en ja heerlijk aan de tafel kunnen zitten. Het afdrukje had ik afgelopen week al ingekleurd met de copics en dat scheelt natuurlijk al veel tijd, verder was ik de hele week al aan het dubben over dit kaartje dus het zat wel al in mijn hoofd het moest alleen nog maar uitgewerkt te worden en dat gaat best snel als je weet hoe je het kaartje wilt hebben.
Na lang op marktplaats speuren hebben we toch eindelijk een betaalbare tweeling kinderwagen gevonden. telkens visten we achter het net en gistermorgen zag ik er 1 staan die de avond ervoor erpas opgezet was er heen gebeld en gister al op gehaald. Dit is ook nog een vrij luxe want ik kan de baby in een wiegje leggen en stan in een zitje en de meeste die we zagen lag de baby ook in een zitje ( rugleunig plat) met een klein voetezakje en dan ook nog de gezichtjes van me af. en nu kan ik ze na me toe zetten en van me af, maar naar me toe geeft me toch echt wel de voorkeur,
Ik lees bij iedereen geweldige verhalen over de beurs, tja helaas was dat voor mij geen optie om die te bezoeken maar ik heb zaterdag een pakje met mijn bestelde spulletjes binnen gekregen, waaronder 2 nieuwe magnolia stempeltjes uit de nieuwe serie en ook nog nieuwe nestabilities en cut and die's van marianne design.
dus ik heb me zelf toch wel verwend (hihi)


Verder is onze stan helaas nog steeds ziek. Heb net de huisarts toch maar gebeld want hij heeft al vanaf donderdag diaree en nu heeft hij vannacht 2 keer zijn bed onder gespuugd. eet heel weinig en drinken is helemaal een probleem en dat is zo zielig voor het ventje.
hopelijk kunnen ze hem iets geven zodat hij snel opknapt. want het zou niet leuk zijn als ons ukkepukje zich aankondigd en dat stan nog ziek zou zijn.

verder wens ik jullie een fijne maandag toe
liefs sandra

28 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje!!

    Groetjes Petri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,

    Wat weer een super schattig kaartje!!
    Ach de prulleman, beterschap ermee.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat sneu dat stan nog steeds ziek is zeg.. hopelijk is hij snel weer de oude is. Je kaart is zoals we van je gewent zijn weer super leuk, net als de mannenkaart trouwens, die vind ik ook goed geslaagd. Hoest met de rest van de familie, mams, schoonpaps? Liefs en doe het kalmpjes aan peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje.

    Lekker dat je even jezelf kwijt kan in het freubelen ondagnks dat je iedere keer een zieke man in huis hebt. Hopelijk heeft de huisarts iets voor hem zodat ie opknapt.

    Je ukkepuk houdt het goed vol hé. Laat nog maar even zitten.

    Doe lekker rustig aan.
    Fijne dag verder

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Sandra,leuke stempel zeg.
    Leuk dat er weer wat nieuwe spullentjes voor je kwam.
    Ik kan dat ook niet naar beurzen,jammer genoeg.
    En wat geweldig dat je een wagen heb gevonden,dat is zo fijn,me dochter heb er ook één gekocht via marktplaats,ze heb er zoveel plezier van.
    Hoop dat ze wat hebben voor Stan,Want dat kan je niet gebruiken,als de kleine komt.
    Veel sterkte met alles.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAT EEN SCHATTIGE KAART ZEG, WAT VERVELND ZEG DAT STAN NOG STEEDS ZIEK IS.
    IK HOOP DAT HIJ WEER SNEL OPKNAPT..

    GROETJES ARINA

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lieve kaart is dit, en goed zeg zo een mooie kinderwagen, en zielig voor Stan, mijn dochter is ook misselijk en beroerd, volgens de h.a een virusje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sandra,wat een lief kaartje,hopelijk kan de dokter iets voor de kleine man doen,is altijd wat als die kleintjes ziek zijn,vindt ik zo zielig.
    Toch nog een fijne dag.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schat van een kaartje, prachtig is die, en hopelijk knapt Stan snel weer op

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sandra,

    Goedemorgen!!! Hoewel, hopelijk is het voor jou wel een goede morgen, want met zo'n verrassing van zo'n ziek mannetje wordt het natuurlijk wel wat minder... Je hebt wel weer een super leuke kaart gemaakt!! Geweldig die grote hoed en met die kuikentjes! Erg lief!!

    Fijne dag, Sandra!
    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje en lieve kleurtjes!!
    Beterschap met Stan...
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sandra,wat een super gaaf kaartje is dit.
    Veel plezier met je nieuwe crea spulletjes en lang leve de online winkels hé.( lol)

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje ,lieve stempel.En wat zal je straks een plezier hebben van je 2ling wagen.Ik hoop dat stan snel opknapt wel vervelend al zo lang ziek.
    fijne dag,

    gr agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sandra, Heel leuk kaartje! Ook zo'n mooi stempeltje vind ik dit (heb 'm ook) heel erg lief. Hoop voor je dat je zoontje snel opknapt. En zo'n duowagen is ideaal! Had er ook eentje, onze dochters schelen ook nog geen 2 jaar en dan is het echt heel erg handig! Succes maar weer met alles en een hele fijne dag! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje zeg.
    Het is een heel lief stempeltje.
    Het is een prachtige kaart.

    Groetjes Larissa & Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schitterend kaatje sandra
    erg leuk gedaan
    en beterschap met stan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig kaartje zeg... en veel beterschap met de kleine

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi sandra
    je hebt zo als vanouds weer een mooi kaartje gemaakt
    sterkte met de kleine
    hou je rustig groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wow wat een geweldige kaart heb je gemaakt sandra
    en beterschappies voor stan ik hoop dat hij snel opknap
    en heel veel plezier alvast met je nieuwe kinderwagen :D
    liefs desi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi!!!en oh wat mooi ingekleurd!
    Ik hoop dat het goed met je gaat!
    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super lief en mooi kaartje en
    wat vervelend dat hij nog steeds ziek is
    ik hoop maar dat hij snel weer opknapt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gaaf kaartje en sterkte met de kleine man.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel mooi kaartje Sandra. En hopelijk knapt het kleine mannetje snel op.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hee sandra. ik heb even je berichtjes doorgelezen hier. ik liep een beetje achter. ik had heel lang geen tijd om te bloggen .
    en deze week ook weer even niet. ik wou even weten hoe t met je ging. veel liefs Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lief kaartje Sandra, mooie kleurtjes geweldig.
    Betrschap met Stan ik hoop dat hij snel op knapt.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heeej meis

    Wat een pech hebben je mannetjes toch.
    T is niet leuk meer. Ik hoop dat hij snel beter is.
    En maak jij je niet te druk he, ondanks dat het moeilijk is om dat niet te doen.

    En je kaartje is weer prachtig!
    Super leuk!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is dat toch vervelend hè als zo'n klein kereltje ziek is . Beterschap ermee. En natuurlijk is je kaartje erg leuk.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen