donderdag 12 november 2009

Wat was het gister leuk,

En omdat ik nog helemaal geen ponsen heb ( hihi)


Nou dames ik heb mijn dagje wel gehad hoor. Moe maar voldaan kwam ik gister thuis, Wij hadden het ons zelf gemakkelijk gemaakt want we zijn met een tourincar gegaan van uit mill dus geen gezeur met zelf rijden. Eerst maar begonnen met een kopje thee en een lekker stukje kruimelgebak. ( altijd lekker) en toen begonnen met de jacht. ( hihi) Wel erg leuk om ook eens de gezichten van de personen achter die super leuke webwinkels te zien. Ik heb zoals ik me nog van te voren voor genomen had niet te veel te kopen toch buiten mijn budget gesprongen maar gelukkig lang leven de pinpas en de mogelijk heden dat het bij bijna elke kraam ook mogelijk is om te kunnen pinnen. Op zijn tijd hebben we ff onze benen laten rusten om daarna met volle moed weer verder te kunnen gaan. (ivm mijn moeder erg veel pijn krijgt als ze lang achter één moet lopen)
Maar om 5 uur stond onze bus weer klaar. Bijn karretje vol en mijn knip leeg gaan we naar huis. Had gister zo'n zin om te gaan freubelen maar helaas won mijn vermoeidheid het en lag ik vroeg onder de wol. Nu de volgende ochtend ben ik nog brak maar dat komt meer doordat mijn jongste zoontje tandjes krijgt dus heb ik niet mijn volledige nachtrust gehad. Maar al met al ik vond het zeen super geslaagde dag.
liefs sandra

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aankopen heb je gedaan zeg! Ik had juist dit jaar besloten een keertje niet te gaan (krijg er nu bijna spijt van haha!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh wat een leuke spulletjes heb je gekocht ,
    ben benieuwd wat je er mee gaat maken !
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat fijn voor je dat zo'n leuke dag heb gehad op de beurs! Whahaa.... wat heb je leuke spulletjes gekocht. Jij kan weer gaan freubelen... ben benieuwd naar je creaties!

    Hmmm... tandjes, ja daar kunnen ze goed ziek van zijn! Hopelijk slaapt hij vanacht wel lekker... succes meis!

    Liefs,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauwiewat een gave spullen, vooral die ponzen zijn helemaal top. Leuk dat je een gezellige dag hebt gehad ( en die kabouters zeker weer hard werken he hihi) maar meestal als er geld uit gegeven kan worden word het wel een geslaagde dag toch? Ga je blog in de gaten houden want ben nu wel heeeeel benieuwd hoe de creaties worden...liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt weer hele leuke spullen gescoord, heel benieuwd wat je ermee gaat maken

    BeantwoordenVerwijderen