zondag 8 november 2009

een stoer kaartje en een heel lief kaartje



Ik heb me eigen lekker in bij hobbykamer op gesloten nadat ik de kindjes had ingestopt .
Ik had afgelopen week deze stempeltjes binnen gekregen ze zijn van" the greeting farm"
Ik vind ze zo geweldig. Ik heb er nog eentje liggen een jongetje als brandweerman. En nog 5 van c.c design
Ik hem ze wel al gestempeld maar ik maak er deze week kaartjes mee. A.s woensdag ga ik met mijn moeder na de beurs en dan ga ik ff snuffelen of ze daar ook van deze leuke stempels hebben, Ik kan er geen genoeg van krijgen. Ik ben mijn lijstje al aan het maken. Hihi
Ik heb wel afgesproken met arno dat ik een bepaald budget mee neem . Gelukkig is arno daar niet zo moeilijk in dus het budget is na mijn tevredenheid.
Ik ga nu gezellig bij arno op de bank zitten , Voordat de avond dadelijk alweer voorbij is.
Liefs sandra

6 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra, bedankt voor je leuke reactie! Je maakt hele mooie kaarten, dus ik ben je volger geworden. Deze twee zijn ook super!

    Heerlijke voorpret, alvast een lijstje maken!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig stel die twee schitterende kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige stempels heb je gebruikt op je kaartjes SUPERRR!!
    Veel plezier op de beurs samen met je moeder!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoepies van kaarten zijn het echt helemaal geweldig

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de bovenste van dat manneke vind ik echt gaaf, eindelijk is een leuke stoere stempel voor een ( jongens) kinderkaart...liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heej meid!!

    Wat een super lieve kaartjes zijn het geworden zeg! En net wat peet zegt, wat leuk dat er nu weer eens wat stoere jongens stempels zijn! Echt super!!
    En ben je trouwens al aan het aftellen?
    Nog 2 daagjes en dan ben je er al!! hahaha Geweldig!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen