maandag 9 november 2009

niet helemaal tevreden , maar oordeel zelf


Ik wilde zo graag met dit stempeltje een kaartje maken maar ik ben niet helemaal tevreden,
Ik mis iets maar ik weet niet wat. Heb er bloemen op gemaakt maar eigenlijk vind ik ze niet zo mooi, had ze al met gluedots vast gezet en nu kan ik ze niet meer zonder beschadigingen verwijderen. Dus een kaartje zonder tevredenheidsgarantie.
Ach ja soms zit het mee en nu tegen maar goed mischien lukt het me straks wel weer met een ander kaartje.

Ach ja als het hier bij blijft dan maakt het me nog niet zo veel uit.

7 opmerkingen:

  1. Ach ja het kan niet altijd gaan zo als we willen en...van "fouten" leren we nog steeds niet dat? Enne...kwam er achter dat je ( als ik goed heb opgelet bij aardrijkskunde hihi) niet eens zo ver van mij vandaan woont...mooi weer een koffie adresje er bij ;-)....liefs Peet en als ik die kabouters alsnog tegenkom stuur ik ze wel even naar je toe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is nou echt een geweldig leuke jongenskaart!! voor jongens en mannen vind ik het zelf altijd zo moeilijk maar deze is echt super!!

    en wat leuk dat je in mill woont!! ben ik 16 jaar op vakantie geweest op de camping haha. bij van rossums troost.. ja eigenlijk net st hubert he :p

    maar ik hou je op de hoogte.
    zodra mijn 'web'winkeltje opengaat hoor je het gelijk :D

    Hele fijne dag nog!!
    Liefs Winnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een heel erg leuk kaartje en vindt die bloemen er heel goed bij staan.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik wou terug naar mijn blog klikken, duw ik perongeluk op de prullebak! Nogmaals; Ik vind hem wel ergggg leuk!! Misschien een leuke rode of gele swirl in de bovenhoek.. hij is super voor een jongenskaart in iedergeval!! Laat je eventjes weten als de winterkit is aangekomen.. liefs en heel veel beterschap! xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tja die mannen blijven altijd moeilijk, maar ik vind het toch een heel vrolijk kaartje, misschien een paar hotfixen erop doe ik ook vaak om het op te leuken, en ik lees net dat je in Mill woont, ik heb namelijk in uden een klein hobbywinkeltje, zomaar een tip hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow wat een prachtige kaartjes maak je ! Ben meteen ook volger van jou geworden ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen