woensdag 14 april 2010

voor de thee drinkers onder ons, werktekening volgt nog












dank jullie wel voor jullie hele lieve reactie's op de foto's van de echo .
Ik heb ze hier op de kast staan en geniet er elk moment van. Voor de kinderen heb ik fotokopieen gemaakt voor opschool te laten zien en wat waren ze trots het is toch helemaal geweldig om hun zo trots te zien over de baby,
om even bij de theezakjes te blijven heb ik dit gemaakt, Is weer eens wat anders vond het zelf wel erg leuk geworden.
ik heb het papier van tilda hiervoor gebruikt, wat pareltjes en roosje gebruikt,
en een lintje erom om het geheel dicht te houden zodat de zakjes er niet uit vallen,
ik ben nu met nog 2 doosjes bezig : 1 doosje van het model die ik jullie van de week al heb laten zien maar dan weer iets verder uitgebreid en ik heb vandaag een doosje aan een vriendin gegeven maar daar moet ik de werkbeschrijving nog even van opstellen voor jullie,
fijne avond allemaal
groetjes sandra
o voor ik het vergeet,
ik krijg van verschillende van jullie de vraag of jullie mijn adres mogen om tegen de tijd dat onze ukkepuk geboren is een kaartje te kunnen sturen, jullie mogen die natuurlijk hebben maar mail me dan ff want ik vind het geen prettig idee om mijn adresgegevens zo op mijn blog te zetten.

20 opmerkingen:

  1. Weer zo'n ontzettend leuk idee, volgens mij zit jij in een hele creatieve flow. Ben benieuwd naar je andere doosjes. Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat is dit weer mooi ik ben net het
    papier van Tilda ook gekocht. Wil je mij je adres mailen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat een supergaaf theedoosje heb je gemaakt! Mooi papier heb je er voor gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Sandra. Ik zou graag het patroonje willen als dat mag. Ik wil ook graag je adres want vindt het heel leuk om een kaartje te sturen.
    Karinvanbelkom@gmail.com

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh wat een GAAFFFFFF theekopje! Heel origineel!!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Sandra,dit is ook weer zo leuk,wat een ideeen heb je toch.leuk!!
    Ik moet erg veel werken van de week ,dus veel knutselplezier heb ik nu even niet,komt wel goed.
    Nog een fijne avond.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik een baby en of een echo zie gaat mijn hart sneller kloppen. Wat geweldig om jou kleintje te zie.

    en ik vind je kaartje helemaal geweldig.
    (maar stiekem vind ik de echo veel leuker)

    gr sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oohh..wat een schattig theekopje...super origineel!!! Heb jijzelf het patroon ontworpen of staat het ergens op internet? 'k Vind het zo gaaf!!!
    En leuk om je echo's te zien. 't Blijft toch zo'n wonder... Moet je nog lang?

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw deze is superrrrrrrr deze wil ik ook wel maken echt leuk ,ene geef mij ook maar je adres vind ik wel leuk een baby kaartje te maken zit er helemaal in al die zwangere om ons heen groetjes xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een een schattig theekopje Sandra, heel leuk om aan iemand kado tedoen.
    En met het prachtige tilda papier is het ook nog eens heel sjiek.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk Sandra, zekers met het Tildapapier!

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh san wat leukkkkkk. ik ben der dol op hoor. ik heb eens doosjes gemaakt die in zo n boek zitten van K&Company. die waren ook zo leuk. alleen zijn ze vaak zo klein.kom maar op met dat patroontje :) ik ga maar is spitten op internet ook voor patroontjes . marijke heeft ook al zo n mooi tasje gemaakt. liefs Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh wat een leuk doosje zeg!
    ben benieuwd naar de werktekening, ik heb ook dat tilda papier maar heb het nog niet gebruikt, vind ik nog te zonde. Maar als ik dit zo zie, lijkt het me wel erg leuk om te maken.

    Groetjes
    Irène

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super te gek theepotje is dit, daar zou ik graag het patroon van willen hebben om zelf te maken.
    Jij hebt hem prachtig gemaakt hoor Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh dit is ook heel mooi,prachtig gemaakt.

    Gr Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is sooo cute!! Can't wait for the template. Love your creations! I'll definitely be back regularly.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh wat een leuk thee kopje ,echt origineel.
    ben benieuwd naar het patroon.
    gr marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hai Sandra, Laat ik nu net aan een kopje thee zitten terwijl ik dit voorbij zie komen! hihi.
    Ziet er echt prachtig uit en ik kijk nu al uit naar de werkbeschrijving! super! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ohhhh wat is deze thee kopje leuk zeg
    dank je wel voor je uitleg en tekening
    ook deze zal ik zeker gaan maken :D
    gr desi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een idee zeg hoe verzin je het leuk hoor ook nu we hem zelf kunnen maken thenx
    Heidy

    BeantwoordenVerwijderen