zondag 4 april 2010

een award


wauw ik kom zojuist thuis en ik zag dat ik van arina en van patries deze award heb gekregen. Dank je wel dames ik ben er heel erg blij mee echt super,
nou 10 dingen over mij,
1 ik verslaafd ben aan freubelen
2 niet kan wachten tot onze ukkepuk eris,
3 tijdens het freubelen altijd de tv aan heb staan
4 en een kopje thee erbij
5 mijn buik in de weg begint te zitten.
6 gelukkig alle baby kleertjes en andere spulletjes al klaar heb gelegt
7 heerlijk kan genieten samen met manlief op de bank.
8 de verbouwing van 3 jaar er bijna op hebben zitten. ( nu alleen nog de baby kamer)
9 we genieten van ons stekkie in mill met een heerlijk ruime tuin.
10 we dit jaar 7 jaar getrouwd zijn.

2 opmerkingen:

  1. grappig omdat zo te lezen altijd en wat toevallig wij zijn ook 7jaar dit jaar getrouwd groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd sandra hihhii

    van mij groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen