zondag 10 januari 2010

a little kiss


Ik had dit kaartje gisteravond nog gemaakt. Er was toch niet veel op de tv en arno was nog wat aan het klussen dus ik had mijn spulletjes weer voor de dag gehaald en dit kaartje gemaakt.

Vandaag ben ik met onze Rens samen na heesch geweest na de scrapbookwinkel en we hebben samen lekker gesnuffelt. Rens was ook mooi met zijn mandje door de winkel aan het struinen.gelukkig begint hij nu een beetje het besef te krijgen wat de waarde is van een product dus dat is wel erg gemakkelijk( hihi zeker voor mijn portomonee)
Hij had wat vellen papier met van die schattige raketten erop en een heel leuk stempeltje. Ik zelf had ook wat vellen papier en stempeltje's en een nieuwe pons . O en natuurlijk ook nog wat dingetje's wat ik niet kan laten zien wat die is nog als aanvulling bedoelt voor de verrassings candy
Ik zal er morgen een foto laten zien van de andere dingetje's ( niet van de candy artikelen)

groetjes sandra

9 opmerkingen:

  1. oh dat klikt helemaal gezellig. lekker shoppen.. haha met de kinderen. leuk he.. dat ze dan ook enthousiast meezoeken :)
    je kaart is super! prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sandra,Ik vindt je kaartje helemaal geweldig.
    Leuk dat je zoontje ook zo van de knutsel is.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh gezellig samen shoppen.... leuke winkel hé in Heesh ga er ook regelmatig heen. Ik hoef dat echt niet samen met mijn zoontje te doen..... zegt hij heel de tijd mam ben je nu nog niet klaar dan loop ik dus niet echt op mijn gemakkie.
    Je kaartje ziet er weer errug leuk uit Sandra.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een schitterend kaartje en die kleuren zijn helemaal geweldig. Ik ben benieuwd naar je aankopen en wat leuk dat je zoontje ook al zo lekker knutseld

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk kaartje heb je gemaakt en zo geweldig dat rens ook zo van freubelen houdt. Hier houden ze er ook wel van maar het shoppen laten ze aan mams over, gelukkig zullen we maar zeggen.Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat gezellig om zo samen te shoppen in die snoepwinkel in heesch, heeeel verleidelijk daar allemaal, en je kaartje is ook weer prachtig met dat lieve stel erop

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooww wat leuk naar heesch, ik woon in Oss dus zowat naast de deur! Lekker hey dat je zo de kleine al mee kunt nemen!! je kaart is schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk hoor je kaart en gezellie lekker sjoppen xx

    BeantwoordenVerwijderen