woensdag 22 december 2010

mijn laatste creatie van 2010

Hoi allemaal

Mijn laatste berichtje voor dit jaar. Vorige week toen ik bij winnie was zijn we beide aan dit hart begonnen( gezien bij christa's scrappies) Maar door al ons gebeb had ik hem nog niet af,
Vorige week beetje met beetje tussen de kerstkaarten door heb ik het hart afgemaakt,

Maar helemaal vergeten te laten zien aan jullie door alle drukte.






glossy accent aangebracht op de luchtbellen



verder hebben we 2 drama dagen achter de rug. Gister had ik ze allemaal ziek thuis.

Was de ene nog niet van het spugen af begon de anderen weer. Nu gaat het gelukkig allemaal een beetje beter met rens en niek en hopelijk kunnen zij morgen ook weer gewoon na school.

zojuist ook met stan na de dokter geweest en hij heeft weer bronchitis. dus hij zit ook weer aan de medicijnen.

Verder ook nog goed nieuws ondank het zieke gevoel van onze niek is hij toch door de proefzwemles heen gekomen en mag hij 8 jan. afzwemmen voor zijn a diploma.Ik ben zo trots op hem,want 6 weken geleden had de badjuf nog nadrukkelijk gezegt dat hij achter liep en dat hij pas in maart af moch zwemmen maar door zijn gedreven heid en samen oefenen ( tijdens vrijzwemmen)is hij dus enorm vooruit gegaan.

nou verder wil ik jullie via deze weg een
GEWELDIGE KERST TOE WENSEN EN EEN GOED, GEZOND EN CREATIEF 2011
verder wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor al jullie hele lieve reacties die ik keer op keer van jullie krijg en met heel veel plezier lees. Ik probeer zoveel mogelijk jullie bloggen te volgen en te reageren op jullie mooie creaties maar door het drukte van het gezin niet altijd mogelijk om een berichtje achter te laten. Ik kijk terug op een druk maar mooi jaar. een jaar waarin wij onze kleine teun in ons armen hebben mogen sluiten en hij ons gezinnetje compleet heeft gemaakt.
De mijlpalen wat elk kind heeft behaald met zwemdiploma's , op school leren lezen, de kleine vooruitgangen van de 2 kleine mannekes enz. Het genieten van dierbaren om ons heen. Ook heeft 2010 veel ziektes in onze familie te voorduren gehad maar ook het andere uiterste van een nieuw nichtje of neefje wat in aantocht is ( april) dus al met al een jaar met een lach en een traan.

Ik ga nu heerlijk 2 weken van mijn gezin genieten , Geen verplichten dingen deze vakantie maar gewoon doen waar we zin in hebben. Dus lieve mensen tot jan 2011.

27 opmerkingen:

  1. Dag Sandra, geniet van je `vrije` dagen. Fijne kerstdagen en een goed 2011. Tot volgens jaar!
    Lieve groetjes van Ageeth x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat een mooie creatie, geniet van je vakantie en alvast de beste wensen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ziet dat er mooi uit
    geniet van je vakantie en alvast fijne feestdagen
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig je hart ,mooi met die kleuren.

    Beterschap met de kinderen en tevens wens ik jou en je gezin Prettige Kerstdagen en een gezond en produktief 2011 toe.
    En geniet lekker van je welverdiende vakantie.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw jouw allerlaatste creatie is echt super hoor. Ik hoop dat je in 2011 weer veel mooie dingen laat zien.
    Ik wens ook jou, en je gezin, het allerbeste toe voor het komende jaar en natuurlijk veel scrapplezier!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. whow wat een schitterende creatie is dit, ook voor jullie fijne feestdagen en een voorspoedig 2011

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super geworden sandra heel mooi, ik wens jullie ook heel veel geluk en gezondheid toe en hele fijne dagen liefs christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou die laatste creatie mag er wezen hoor!
    Wow heel erg mooi!

    Alle goeds voor de feestdagen en voor het nieuwe jaar!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een geweldig mooi hart Sandra.......leuke blogafsluiting van het jaar.......ik wens jou ook gezellige kerstdagen (met hopelijk geen zieke kindjes) en een heel goed en gezond 2011!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Sandra,
    Ik zou graag een heel originele reactie willen plaatsen, maar verder dan geweldig! kom ik niet... Maar dat dan ook zeer welgemeend, hoor!!!
    In de afgelopen maanden heb ik met volle teugen genoten van al jouw mooie creaties en levendige berichten over je gezin.

    * Hele * fijne * Kerstdagen * een * gelukkig * en * sprankelend * 2011 * wens * ik * jou * en * je * gezin * toe!

    Geniet van de vakantie en heel graag tot blogs in het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geniet maar heerlijk met je gezin, van deze heerlijke tijd.

    Gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wouw schitterend hart sandra
    echt super
    jij ook hele fijne feestdage en een gelukkig gezond en creatief 2011
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai Sandra, je hart ziet er schitterend uit! En ik wens je heel gezellige dagen toe en heel veel geluk, liefde en gezondheid voor 2011 met je hele gezin! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend hart zeg! Natuurlijk ook voor jullie heel fijne Kerstdagen en een gezond, gelukkig, gezellig en een freubelachtig 2011!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sandra,

    Wat een schitterd mooi hart is het geworden.
    Ook ik wens je een heerlijke ( vakantie ) toe.
    Geniet er maar lekker van en we zien je mooie creaties wel weer verschijnen in januari 2011.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hart-stikke gaaf! Ik wens jullie hele fijne feestdagen en geniet lekker van deze vakantie, ik wil je ook bedanken voor al jou bezoekjes aan mijn blog en leuke reactie's die ik van je heb mogen ontvangen, ik lees ze graag ; )
    Tot volgend jaar!!

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi

    schitterende creatie heb je weer gemaakt!!

    hele fijne feestdagen voor jou en je gezin en een goed en gezond 2011 !!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is schitterend geworden, en voor jullie natuurlijk ook hele fijne dagen en hoop jullie dat iederen weer opgeknapt aan het Kerstdiner kan zitten en verder wil ik jou ook bedanken voor al je bezoekjes aan mijn Blog dank je wel daarvoor en natuurlijk alle goeds voor 2011.


    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi hart Sandra! Echt prachtig gedaan. Ik wens jou vanuit een winters Terwolde ook hele fijne dagen samen met je gezin en een gezond en gelukkig 2011! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je een prachtig hart gemaakt. Maar al je andere creaties vind ik ook super. Ik wil jou en je gezin een hele fijne kerstdagen en een gezond & gelukkig nieuwjaar toewensen. En natuurlijk een fijne vakantie, hopelijk knapt Stan snel op en blijft alles fit in de vakantie, kunnen ze lekker bij jullie buiten in de sneeuw spelen. Hier (Friesland) ligt een klein laagje.
    Tot volgend jaar met je prachtige creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supermooi Sandra!!
    Ook voor jullie hele fijne dagen en de allerbeste wensen voor 2011! Hopelijk zijn jullie met de feestdagen allemaal weer (een beetje) beter!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterend hart heb je toch weer gemaakt Sandra.
    Meis wat heb je het zwaar met die zieke kinderen.
    Hoop dat je nu 2 weken mag uitrusten,en dan alles mee mag vallen.
    Fijne feestdagen.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. prachtig gemaakt dit hart...fijne feestdagen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. jij ook bedankt meis
    voor alle lieve reacties
    ik wens jullie een fijne kerstdagen
    en een gezond en creatief nieuwjaar
    je creatie is supertjes, ik zag zoiets in de winkel liggen en dacht hummmmm wat leuk, maar vergat het alsnog te pakken want mijn oog zag prachtig vintage papiertjes liggen, dus die meegenomen en niet meer aan het hart gedacht, hihihi, nogal snel afgeleid
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig hart heb je gemaakt Sandra, super mooi! Ik wens jou en je gezin hele fijne feestdagen en een heel gelukkig en vooral gezond 2011 toe. Geniet van je vakantie.
    Liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. heel erg mooi je hart, en ook voor jou en je gezin hele fijne feestdagen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Sandra,

    Hopelijk hebben jullie een fijne eindejaarsperiode! Ik wens je alvast een prachtig 2011!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen