donderdag 5 november 2009

Bloemblaadjes en rolstempel van de xenos

Hoi hoi,
Ik wilde dit even met jullie delen. Ik ben gister even bij de xenos geweest op dat San als tip had gegeven dat ze daar een leuke rolstempel hadden. Dus ik snuffel even verder en toen zag ik op de bloemen afdeling dit zakje liggen. De blaadjes zijn ongeveer 1,5 cm lang en hoeveel er in zo'n zakje zitten weet ik niet maar heeeel veel. En dat voor 1.79
waar ik ze voor ga gebruiken weet ik nog niet maar voor dat geld kon ik ze niet laten liggen.


Dit is de rolstempel die ik bedoelde en dat voor 2,99( ze hadden ook nog 2 andere motiefjes maar die vond ik niet zo leuk.)
Het voorbeeldje heb ik gemaakt met de inkt die in de verpakking erbij zat,



4 opmerkingen:

  1. Wauw wat een zak vol die zijn wel erg leuk maar die rol stempel hadden ze die niet ik ken hem nl niet

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo die ziet er leuk uit ik ga van de week wel even kijken bedankt voor het plaatsen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben nu ook jouw volger geworden, want jij hebt ook hele mooie dingen op je blog staan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen