maandag 14 september 2009

hoera onze stan is jarig


Het is vandaag alweer een jaar geleden dat ons klein manneke is geboren. Toen 4 weken te vroeg maar hij heeft toen een goede start gemaakt. En nu alweer zijn 1 ste verjaardag, als ik terug ga kijken lijkt het wel voorbij gevlogen. Gister hebben we zijn verjaardag gevierd maar helaas was hij ziek. In totaal is hij gister maar 3 uurtje over de heledag op geweest.

Dus veel heeft hij niet mee gekregen van zijn feestje.


verder heb ik niet veel meer kunnen freubelen want mijn oudste zoontje is over precies 9 dagen jarig en a.s. zaterdag is zijn kinderfeestje dus daar moet ook een hoop voor geregeld worden. Hij wilde heel graag een piratenfeest dus dat hebben we ook geregeld. De uitnodiging in een fles zijn de deur al uit en is goed en enthousiast bij de kindjes ontvangen. De piratenpaspoorten met de betreffende stempelkaart heb ik ook al klaar liggen voor de opdrachtjes en spelletjes, maar de 2 klappers van het feestje weet hij nog niet en dat is een piratenhut zelf timmeren en een schat gaan zoeken door middel van een echte schatkaart dus druk druk druk,

Ik ben heel benieuwd hoe ze het zullen vinden maar voor nu kan ik alleen maar hopen op goed weer voor zaterdag.


groetjes sandra





2 opmerkingen:

  1. Wat en leuk kaartje en nog van harte gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhh leuk allemaal.... Nog gefeliciteerd met de één en alvast gefeliciteerd met de ander... haha.. Enne... je moest eens weten hoeveel kindertjes op hun eerste verjaardag ziek zijn... ik heb het al zoveel meegemaakt, heel typisch

    BeantwoordenVerwijderen