donderdag 27 juni 2013

Bruiloftskadootje

Hoi allemaal,
 
Nou eindelijk heb ik vandaag wat tijd gevonden om jullie het gemaakte kadootje te laten zien die ik voor mijn nichtje heb gemaakt en haar man die afgelopen vrijdag zijn getrouwd.In de lade heb ik het kadootje verstopt . Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden. Verder krijgen de kids hier morgen al vakantie dus alle nodige laatste weken hectiek zijn bijna voorbij en kunnen we van de vakantie gaan genieten. Nu nog hopen dat het weer beter gaat worden en dan ook mooi blijft maar dat weet je maar nooit hier in dit leuk kikkerlandje. Afgelopen zondag heb ik zelf nog op de braderie gestaan samen met een vriendin. Helaas hebben we een zeer regenachtige dag gehad maar ondankt dat heb ik toch  verschillende artikelen verkocht en heel veel kaartjes dus ik mag weer aan de slag om de voorraad aan te vullen aangezien de volgende braderie al weer over 2 weken is.
Maar dat zal geen probleem voor me zijn nu ik dadelijk 3 weken zonder kids door moet brengen wat ik helemaal niet leuk vind maar door het freubelen heb ik wel even afleiding. Gelukkig woont hun vader in het zelfde dorp dus ik denk dat ik ze vaak even een kus en knuf ga geven.
Nou ik zal jullie niet langer vervelen met mijn verhaal dus ik wens jullie een fijne dag/avond toe en bedankt voor het langs komen.
 
Liefs Sandra




7 opmerkingen:

  1. Wat geweldig gemaakt Sandra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sandra,
    Prachtig gemaakt mooie kleuren.Wat zal het stil in huis zijn die drie weken.Zal wel druk op je blog worden met wat je allemaal maakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Sandra, wat een super leuk doosje heb je weer gemaakt, daar zal het bruidspaar zeker blij mee zijn geweest.
    Kan me voorstellen dat het straks heel stil in huis zal zijn, gelukkig kan je dan wat afleiding vinden in het scrappen en bloggen.
    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt Sandra, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gemaakt, Sandra, geweldig!
    Ik ben benieuwd wat je de komende 3 weken gaat maken als het zo stil in huis is.
    Voor de jongens een fijne vakantie toegewenst en jij ook veel plezier als ze weer thuis zijn.

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk!
    Daar zullen ze zeker heel blij mee geweest zijn.
    Bah......3 weken zonder je kids, maar het zal snel gaan hoor, hou jezelf maar lekker bezig en voor je het weet kun jij 3 hele weken van ze gaan genieten.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. exciting way to consider a subject that way maintain the excellent job

    Top Ten Web Hosting Revi5ews

    BeantwoordenVerwijderen