vrijdag 6 augustus 2010

EHI challenge blog






het is weer vrijdag en de nieuwe challenge is gestart bij een hoop inspiratie challenge blog
de opdracht was maak een kaart met de bovenstaande sketch in de kleuren geel en rood,
Ik vond het wel een beetje lastig maar ik ben benieuwd wat julie ervan vinden,
doen jullie gezellig mee
ik heb niet echt de zin gehad deze week om te freubelen maar dat komt omdat afgelopen maandag we met teun in het ziekenhuis zijn geweest en donderdag kregen we pas de uitslag, gelukkig was het redelijk goed nieuw,
teun heeft helaas wel een onderbreking in zijn ruggetje maar de structuur van zijn botjes zien er zodanig goed uit dat waarschijnlijk in de loop van de jaren door zijn groei het uit zich zelf zal herstellen, we moeten alleen wel heel goed opletten dat zijn beentjes goed blijven bewegen want mocht dit verslechteren dan heeft hij kans dat zijn functies in de beentjes verloren gaan door een zenuw die beknelt kan komen zitten in die opening. maar de dokter zegt dat hij er goede vertrouwen erin heeft en dat er hoogst waarschijnlijk geen complicatie op zal treden. dus we blijven het positief bekijken.


verder heb ik vorig weekend een doosje voor mijn tante gemaakt maar tja zal wel door de vakantie komen maak ik ben vergeten er een foto van te maken. ( model is het zelfde als ik van angelique had gekregen voor de geboorte van teun)

12 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart heb je gemaakt Sandra!
    Groetjes Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi sandra, nou meis in ieder geval goed nieuws.
    en positief blijven denken dan komt het allemaal wel goed met Teun.
    ik vind je kaartje trouwens erg mooi geworden..

    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is deze stempel lief he? En de gehaakte bloem is prachtig erbij.
    Wat vervelend dat jullie naar het ziekenhuis moeten. Ik hoop voor jullie dat de positieve verwachting van de dokter uit zal komen!
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kaartje hoor meis

    En wat fijn dat de verwachtingen hoog zijn voor Teun!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is toch wel schrikken hoor. Maar de dokter is positief, daar moet je maar van uitgaan. je kaartje is schattig geworden.

    Gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig en zonnig kaartje is dit, en fijn om te horen dat jullie goed nieuws hadden over Teun

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach meid, wat een zorgen kun je hebben om je kind hé. Gelukkig is de arts positief dus moeten jullie dat ook zeker proberen te zijn, al weet ik uit ervaring dat dat niet helemaal zal lukken. Je kunt in ieder geval hem goed in de gaten houden en verder lekker genieten.

    Je kaartje is in ieder geval prachtig.

    Ja een schuuropruiming is altijd een hele onderneming....wel weggooien, niet weggooien......maar wat weg...is weg.

    Fijne dag verder.

    Gr. Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sandra,wat fijn dat de dokter zo positief is,dat zegt wel wat.Ik begrijp dat jij even geen zin had in geknutsel.Van dit soort berichten raak je aardig van slag....ik hoop dat het in de toekomst allemaal goed komt!!
    Ja kaart is heel mooi,veel succes met de challenge!!
    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Sandra, Dat zijn geen leuke berichten voor Teun maar gelukkig is de arts positief, hoop dat het goed mag komen met het kleine mannetje!
    Je kaartje mag er ook weer wezen, leuk hoor!!
    Liefs en een fijn weekend! Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat de dokter zo positief is.Hoop dat het allemaal goed komt in de toekomst. Je kaart is erg mooi geworden!
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend kaartje sandra
    erg leuk gedaan
    en kan me voorstellen dat je niet bij knutselen was gelukkig dta julie nu eens wat beter nieuws hebben
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Sandra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen