dinsdag 11 mei 2010

ziekenhuis verslag

even een kort berichtje van deze kant,
wil jullie even laten weten dat alles goed is verlopen met de boys, helaas door miscommunicatie was rens pas half 12 aan de beurt ipv half 10 en niek pas om half 2 ipv half 12 met het gevolg dat we tot heel laat nog in het ziekenhuis waren met niek, Ik heb om 4 uur rens na opa en oma gebracht en toen zelf even voordat ik terug ging na het ziekenhuis een heerlijke warme douche gepakt want ik voelde me helemaal gaar. Als ik terug kwam mocht niek eigenlijk na huis maar helaas de desbetreffende arts was nog steeds niet geweest en konden we nog wachten tot kwart over 7 , dus we waren pas kwart voor acht thuis,
gelukkig is onze stan bij opa en oma helemaal in zijn sas( 1x logeren) en hij slaapt vanavond nog een nachtje daar.( is wel heel vreemd hoor)
Rens is door de andere opa en oma ook net thuis gebracht en ligt al heerlijk te slapen. Tja en niekje ligt op zijn matrasje bij ons op de kamer zodat we hem vannacht goed in de gaten kunnen houden maar hij drinkt goed en ijsjes eet hij als de beste dus ik denk en hoop natuurlijk dat het vannacht rustig zal verlopen,
verder iedereen bedankt voor de lieve steunende reactie's
liefs sandra

21 opmerkingen:

  1. gelukkig dat het goed gegaan is, ook was het wel erg uitgelopen. Sterkte vanacht.
    Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh meid:
    wat fijn om te horen dat ze er niet echt beroerd van zijn. nou elisa was er goed ziek van. maar die vroeg wel de dag erna: mama.. mag ik knakworstjes! haah
    maar probeer je rust te pakken want het is niet niks: zwanger en de kinderen die net toch een operatie hebben gehad! ik ben trots op je hoor! ik weet niet of ik ook zo sterkt zou zijn in jou situatie!

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo dat viel dus allemaal een beetje tegen vandaag. Ik vind dat wachten in een ziekenhuis zo erg. En vooral voor de kids, die mogen dan niks eten en drinken. Wij hadden het met Sanne, toen 1,5 jaar, en werd pas rond 10 uur geholpen. Hoe kun je dat nu uitleggen aan een kind van 1,5, die snapt dat toch niet?? Gelukkig ging alles toen redelijk goed. Maar die dokters daar, snappen het geloof ik niet zo goed...
    Het allerbeste met je mannetjes!!! grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om te horen dat alles goed is gegaan...wel balen van de tijd, maar ja nu is het lekker achter de rug!
    Sterkte met de jongens...
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wat een dag! Fijn dat alles zo goed is verlopen verder, hopelijk zijn ze snel weer de oude! Succes met alles. Gr. Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed dat alles goed is gegaan zeg... en ik snap dat als je een hele dag in dat zknhuis rondloopt dat je gaar wordt :( wel vervelend dat je voorniks zo vroeg daar was! En nu maar lekker weer opknappen!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gelukkig dat alles goed is gegaan, heel veel beterschap en sterkte nog met de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn Sandra dat alles goed is verlopen
    en ik hoop dat je een rustige nacht tegemoet gaat

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sandra, ik ben blij in jouw plaats dat het weer achter de rug is, en dat alles goed is verlopen. Het vraagt toch altijd heel wat spanning zo'n operaties. Nu morgen maar extra rust voor iedereen.
    Groetjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een ellende is dat altijd toch in die ziekenhuizen zeg. Ze laten je maar wachtten of het niets is voor zo'n kleintjes, weet er helaas alles van! gdlukkig dat het goed is gegaan en dat ze weer heerlijk thuis zijn! Ik hoop dat je een beetje een goede nacht hebt en dat het morgen weer een stukje beter gaat met ze!! sterkte en succes meid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sandra,gelukkig is het allemaal goed gegaa,ik hoopdat de nacht ook goed verlopen is.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nou ben blij om te horen dat alles goed is verlopen met de boys.
    sterkte en succes met je jongens.

    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat fijn te horen dat alles goed is gegaan, wens je sterkte


    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gelukkig heb je dit weer gehad meis, lekker goed geplant in het ziekenhuis. loop je daar op je tenen met 2 kleintjes die niet precies weten wat er gaat gebeuren, jeetje wat erg voor jullie, maar ik hoop dat je deze nacht goed heb kunnen rusten veel liefs christa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nou wat een gedoe allemaal he, hoop dat het beter gaat en knuff voor de boys xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gelukkig is alles vlot verleden ondanks de lange wachttijd!
    Spoedig herstel voor de kids!
    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Sandra,

    Daar ben je dan gelukkig weer van af! Hopelijk hebben ze allemaal goed geslapen vannacht (en jij ook!) en zijn ze dan straks weer helemaal de oude! Dat wachten zal wel heel vervelend zijn geweest, je wil eigenlijk je kids gewoon zo snel mogelijk weer lekker naar huis brengen...
    En nu weer op naar de leuke dingen!!!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Allermensen Sandra,wat een dag zeg,dat geloof ik graag dat je gaar was.
    Fijn dat alles is goed gegaan.
    Nu maar hopen dat het succes heeft gehad.
    Heel veel sterkte met alles.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. goed om te horen dat het allemaal goed met ze gaat! en wat vervelend zeg dat je zolang in de ziekenhuis heb moeten zijn door miscommunicatie enzo.

    vertroetel ze nog maar even.
    gr. samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat het goed gaat met de jongens, hopelijk hebben jullie een goede nachtrust gehad!

    Groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gedoe altijd die ziekenhuizen maar je heb je boys weer thuis, ik hoop dat het nu een stuk beter met ze gaat.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen